Beta testy nowego designu i funkcji w photoblog.pl

Permalink Autor: , data postu: Monday, March 23, 2009 14:29
A gdzie moderacja komentarzy?

No i niektóre powiadomienia wydają mi się niepotrzebne.
Postów: 3
Konto od:
Miasto: Ruda Śląska
Permalink Autor: shakaron, data postu: Monday, March 23, 2009 14:44
MmM...
Mi sie jakoś nie podoba..!;/

Mi najbardziej sie podoba najstarszy wyglądW Głowach wam sie poprzewracało !!!EE A TO JEST JUŻ POSTANOWIONE ??????? ;///

!!..OBY NIEEE..!!!
shakaron Postów: 0
Konto od: 22.02.2007
Miasto: Toruń
Permalink Autor: justyssieek, data postu: Monday, March 23, 2009 14:44
No jak dla mnie jest spoko :) Trochę zajechało nk, ale zawsze przydatne... :)
Take me down to the paradise city... :)
justyssieek Postów: 3
Konto od: 22.04.2007
Miasto: Dobre Miasto
Permalink Autor: bezalkocholove, data postu: Monday, March 23, 2009 15:28
Świetne !
bezalkocholove Postów: 0
Konto od: 10.08.2008
Miasto: Włocławek
Permalink Autor: heartbreaker94, data postu: Monday, March 23, 2009 15:31
dla mnie spoko, chociaż mogła by być funkcja kto ostatnio podglądał mój fbl ;d   ale bez tego też git ;)
heartbreaker94 Postów: 0
Konto od: 14.06.2008
Miasto: wioska
Permalink Autor: olusiaa97, data postu: Monday, March 23, 2009 15:37
według mnie to nie . ta wersja co jest nadal jest lepsza i sie do niej przyzwyczaiłam . troche zkopiowano z nk . nie robcie nowej wersjj=i fbl . plz. ! ; 3
olusiaa97 Postów: 0
Konto od: 8.01.2009
Miasto: Lublin
Permalink Autor: venusonthesky, data postu: Monday, March 23, 2009 16:09
Brakuje tylko skali ocen od 1 do 11 ... O.o
venusonthesky Postów: 18
Konto od: 1.04.2007
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: elvislives, data postu: Monday, March 23, 2009 16:12
oooch ludzie, aleście nieżyczliwi!!! co z tego, że to tak jak na nk?! liczy się dobry pomysł, dobre chęci i funkcjonalność! a myślę, że wielu osobom na tym właśnie zależy. więc nie kręćcie tak nosami.
elvislives Postów: 25
Konto od: 21.03.2009
Miasto: Krynica Zdrój
Permalink Autor: fyja, data postu: Monday, March 23, 2009 16:59
a gdzie moderacja komentarzy.?
podobne do nasza-klasa.pl ale jest spoko. ^^
liczy się pomysł i funkcjonalność.:) Pozdrawiam.:)
...
fyja Postów: 1
Konto od: 26.09.2007
Miasto: Olsztyn
Permalink Autor: indeedd, data postu: Monday, March 23, 2009 17:29
Navet fajnie:))
Ale szkoda ,że takie białe tło..
Przyzwyczaję się:pp
indeedd Postów: 20
Konto od: 14.02.2008
Miasto: Chojnice
Permalink Autor: marada, data postu: Monday, March 23, 2009 17:29
U mnie wyłączanie powiadomień działa prawidłowo.

Komentarze do moderacji wyświetlają się w centrali, pod statystykami i informacjami.

marada Postów: 294
Konto od: 22.01.2008
Miasto: Szczecin
Permalink Autor: martusia13, data postu: Monday, March 23, 2009 17:31
mi sie podoba.. tylko gzie jest moderacja komentarzy??
ale ogólnie jest super..
pozdrawiam :**
martusia13 Postów: 0
Konto od: 29.04.2006
Miasto: Tarnogród
Permalink Autor: , data postu: Monday, March 23, 2009 17:37
Bez przesady , nie róbmy zmian w stylu NK czy fotki , po co??
Moim zdaniem fbl jest teraz super , a jak będą nowe opcje typu właśnie ostatnio dodane zdjęcia znajomych to można się w tym pogubić. I tam z prawej strony widać kto ostatnio dodał zdj, wieć to kolejna strata czasu przez moderatora. Photoblog jest teraz świetny i niech tak zostanie;**
Postów: 0
Konto od:
Miasto: Ostrowiec
Permalink Autor: duzadziewczynka, data postu: Monday, March 23, 2009 17:57
No mi też się podoba ;))
duzadziewczynka Postów: 1
Konto od: 26.06.2007
Miasto: Kunów
Permalink Autor: justyssieek, data postu: Monday, March 23, 2009 18:00
No podobne do nk, ale ja nadal uważam, że to jest baaaardzo przydatne. I nie ma w czym tu się gubić. Tak samo na nk, coś się zmienia,komuś nie odpowiada, przyzwyczaja się i jest luzik... Kwestia przyzwyczajenia. Jak się w tym połapiecie, to już nie zamienicie tego na inne (gorsze, stare) opcje
Take me down to the paradise city... :)
justyssieek Postów: 3
Konto od: 22.04.2007
Miasto: Dobre Miasto
Permalink Autor: , data postu: Monday, March 23, 2009 18:41
A mnie osobiście sie to nie podoba w ogóle ;]
Fbl wcześniej był jedyny w swoim rodzaju a teraz to cała nasza-klasa.
I w ogóle połowa zdjęć się nie chce załadować bo jakiś błąd jest a na starej wersji sie wgrywa ;/
Postów: 0
Konto od:
Miasto: