Beta testy nowego designu i funkcji w photoblog.pl

Permalink Autor: , data postu: Saturday, March 21, 2009 22:42
jak na moje to wszystko ściągnięte z nk.
bez sensu! nie może być tak jak jest?! niedługo wejdzie opcja, kto odwiedzał mój profil! ;/;/
Niech photoblog zostanie photoblogiem a nie naszą-klasą!
Postów: 0
Konto od:
Miasto:
Permalink Autor: chocochocolade, data postu: Saturday, March 21, 2009 22:46
mnie się to wgl nie podoba.
jak na n-k
po co mi wiedzieć co zrobili moi znajomi.?
tak jak jest teraz jest dobrze.. nie wiem po co to wszystko zmieniać..
chocochocolade Postów: 0
Konto od: 19.01.2009
Miasto: Opole
Permalink Autor: kitten94, data postu: Saturday, March 21, 2009 22:56
hmm, ja tam się przywiązuje do rzeczy itp. dla mnie mogłoby się nie zmieniać xd
kitten94 Postów: 0
Konto od: 21.03.2008
Miasto: Michałowice
Permalink Autor: bluebeloved, data postu: Saturday, March 21, 2009 22:57
to może jeszcze będzie można tworzyć własne klasy? ;]
;/
bluebeloved Postów: 10
Konto od: 25.10.2008
Miasto: Stanisławki
Permalink Autor: , data postu: Saturday, March 21, 2009 23:25
Współczuję ludziom, którzy starając się wyłapać jakies KONSTRUKTYWNE komentarze, będą musieli przeczytać również 183298631263 komentarzy o treści "ale nasza klasa"
LUDZIE! Jak wam sie cos nie podoba to sobie WYŁĄCZACIE OPCJE POWIADOMIEN!!!! Co za problem :/ :|


S
even Days ;]
Before You DIE You Will See THE RING
Postów: 33
Konto od:
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: m4lin4, data postu: Saturday, March 21, 2009 23:33
wszystko ok. fajnie ze coos sie dzieje..
aleee prosze bezz tych powiadoomien,
juzz na naszejklasie mnie to doprowadza do szału.
nie róbcie jeszcze wy tego.
m4lin4 Postów: 0
Konto od: 1.05.2007
Miasto: Nowa Białka
Permalink Autor: xxmordaxx, data postu: Saturday, March 21, 2009 23:57
ogólnie wszystko fajnie, ale szkoda, że pb powoli zmienia sie cos w stylu NK czy tez "fotki" ;/
ale jest OKEJ :)
xxmordaxx Postów: 0
Konto od: 26.06.2007
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: kaprioleczka, data postu: Sunday, March 22, 2009 00:05
mi się bardzo podoba nowa wersja :)
kaprioleczka Postów: 2
Konto od: 15.04.2007
Miasto: Lublin
Permalink Autor: luxor14, data postu: Sunday, March 22, 2009 00:36
nie podoba mi się niestety :( szczególnie te powiadomienia.
luxor14 Postów: 35
Konto od: 23.05.2007
Miasto:
Permalink Autor: hastamaniana, data postu: Sunday, March 22, 2009 01:48
wszechogarniająca komercja ?
hastamaniana Postów: 0
Konto od: 7.04.2008
Miasto: Rybnik
Permalink Autor: agacia1998, data postu: Sunday, March 22, 2009 08:38
nasza-klasa ;/
agacia1998 Postów: 0
Konto od: 19.03.2008
Miasto: nisko
Permalink Autor: magicmoon, data postu: Sunday, March 22, 2009 08:57
bardzo bardzo mi się podoba ta wersja!;)
magicmoon Postów: 2
Konto od: 7.05.2008
Miasto: Góra
Permalink Autor: onkaa15, data postu: Sunday, March 22, 2009 09:15
Mnie tam się podoba ta wersja...:D
Ale widać, że jest ściągnięte z nk
Pozdrawiam wszystkich
onkaa15 Postów: 1
Konto od: 3.11.2007
Miasto: Płock
Permalink Autor: butyzcroppa, data postu: Sunday, March 22, 2009 10:04
Super, choć rzeczywiście zajeżdża nk :D
butyzcroppa Postów: 0
Konto od: 27.02.2009
Miasto:
Permalink Autor: watermelonjuice, data postu: Sunday, March 22, 2009 11:10
Cytat samara890

Współczuję ludziom, którzy starając się wyłapać jakies KONSTRUKTYWNE komentarze, będą musieli przeczytać również 183298631263 komentarzy o treści "ale nasza klasa"
LUDZIE! Jak wam sie cos nie podoba to sobie WYŁĄCZACIE OPCJE POWIADOMIEN!!!! Co za problem :/ :|


Popieram w 100%

Ale Wam, drodzy photoblogowicze NIE CHCE SIĘ CZYTAĆ pozostałych komentarzy, a nawet nie trzeba do tego przeglądać tych 30 ileś stron, na każdej 90% komentarzy brzmi właśnie tak.

TAK, ADMINI PHOTOBLOGA JUŻ NA PEWNO ZAUWAŻYLI WASZE SKARGI na temat wyglądu podobnego do naszej-klasy!
Ugh!
watermelonjuice Postów: 0
Konto od: 26.07.2007
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: justysiuniaxd, data postu: Sunday, March 22, 2009 11:13
ja niemam nic przeciwko są spoko
Dżastyśka;***************
justysiuniaxd Postów: 0
Konto od: 3.07.2008
Miasto: Bartoszyce