Zlot w TG.

Permalink Autor: lecytynka, data postu: Tuesday, March 10, 2009 18:50
Wiesz... zlot może i byłby ale brak osób...
lecytynka Postów: 95
Konto od: 10.02.2008
Miasto: Kamieniec
Permalink Autor: cpajtogesto, data postu: Wednesday, April 1, 2009 19:48
` hehe xF . ;( ja nie byłam
bo dopiero teraz czytam ;(

ale jak jakiś bedzie to chętnie ;]
Treść dodana do postu 25-02-2010 o godzinie 01:53
;)
Treść dodana do postu 13-08-2014 o godzinie 19:43
;)
cpajtogesto Postów: 4
Konto od: 6.09.2008
Miasto: Tarnowskie Góry
Permalink Autor: xbanalnieskomplikowana, data postu: Thursday, April 2, 2009 15:02
` nom możecie kukulaĆć znowu takii zlot . ;)
Treść dodana do postu 13-07-2010 o godzinie 12:13
noo ; DD
xbanalnieskomplikowana Postów: 1
Konto od: 18.01.2009
Miasto: tarnowskie góry
Permalink Autor: majlenowo, data postu: Thursday, April 2, 2009 17:16
No ja był chętnie poszła na takie spotkanie :)
Treść dodana do postu 17-01-2011 o godzinie 10:59
.
majlenowo Postów: 2
Konto od: 30.12.2008
Miasto: Bytom
Permalink Autor: xxchmieluxx, data postu: Thursday, April 2, 2009 21:46
Tak, tak. Ja też się piszę na takie spotkanie ;)


Pozdro ;]
xxchmieluxx Postów: 7
Konto od: 2.02.2008
Miasto: Poznań
Permalink Autor: maalaamiii, data postu: Friday, April 3, 2009 13:50
Proponuję zarzuć ten pomysł w drugim temacie xd Tam więcej ludzi to czyta ; )
maalaamiii Postów: 5
Konto od: 8.12.2008
Miasto: Tarnowskie Góry
Permalink Autor: xxchmieluxx, data postu: Friday, April 3, 2009 20:50
To po co tyle wątków? ;> Jeden nie wystarczy? ;p
Tytuł tego wątku mówi sam za siebie...
Ale luz, ja się nie narzucam ;]
xxchmieluxx Postów: 7
Konto od: 2.02.2008
Miasto: Poznań
Permalink Autor: lecytynka, data postu: Saturday, April 4, 2009 16:17
W tamtym temacie proponowałam, i nie było odzewu pozytywnego.
lecytynka Postów: 95
Konto od: 10.02.2008
Miasto: Kamieniec
Permalink Autor: maalaamiii, data postu: Saturday, April 4, 2009 21:41
Taa, czytałam ; )
'ja tez z Tg'
'a ja się tam uczę'
; ))
maalaamiii Postów: 5
Konto od: 8.12.2008
Miasto: Tarnowskie Góry
Permalink Autor: hollywoodkid, data postu: Saturday, April 4, 2009 22:35
Gdybyście coś ustalili to napiszcie na PW, albo w komentarzu, wpadnę i wezmę trochę ludzi z pb. ;) Dojazd jakiś tam mam.
hollywoodkid Postów: 8
Konto od: 25.06.2008
Miasto: Wymysłów
Permalink Autor: lecytynka, data postu: Sunday, April 5, 2009 19:41
a co Wy na 18 kwietnia 2009? :D
Akurat po świętach, zastanowicie się i wg ; P

Proponuje rynek godziny popołudniowe ;P
lecytynka Postów: 95
Konto od: 10.02.2008
Miasto: Kamieniec
Permalink Autor: xxchmieluxx, data postu: Sunday, April 5, 2009 21:46
A może w Lany Poniedziałek? ;D
Żart.

Mi pasuje 18-ego jak coś ;)
xxchmieluxx Postów: 7
Konto od: 2.02.2008
Miasto: Poznań
Permalink Autor: kuuczak, data postu: Sunday, April 5, 2009 21:50
Huhu.
Ja też TG.
Ile macie lat?
muszę poważnie się zastanowić w jakim towarzystwie być może wypiłabym łyskacza^^. XD
kuuczak Postów: 3
Konto od: 5.08.2008
Miasto: niee ma !
Permalink Autor: dzunior, data postu: Monday, April 6, 2009 08:20
a ile ty masz lat? :>


Piwko zawsze można zrobić.
  
dzunior Postów: 239
Konto od: 22.06.2008
Miasto: Annowo
Permalink Autor: kuuczak, data postu: Monday, April 13, 2009 22:52
umm. 13 !
XD
kuuczak Postów: 3
Konto od: 5.08.2008
Miasto: niee ma !
Permalink Autor: skazanaaa, data postu: Thursday, April 23, 2009 14:05
Ja też bd . ; D
Treść dodana do postu 15-05-2009 o godzinie 13:59
Może wpadnę . ; d

MadŹ_
skazanaaa Postów: 3
Konto od: 1.01.2009
Miasto: Radzionków