Braniewo - podoba się wam to miasto?

Permalink Autor: rafixos, data postu: Saturday, October 4, 2008 13:39
Braniewo to zajefajne miasto, tylko troszke tu nudno, za malo imprez:(
rafixos Postów: 1
Konto od: 16.05.2007
Miasto: Braniewo
Permalink Autor: artus2, data postu: Thursday, October 9, 2008 22:24
< 3

Kocham Braniewo :)
artus2 Postów: 15
Konto od: 30.07.2007
Miasto: Braniewo
Permalink Autor: , data postu: Monday, October 20, 2008 21:56
Braniewo ... hmm... ciekawe miasto :)
No i dziewczyny ^^ a w szczególności jedna :)
+ dużo emoli tam chodzi i dresów.
Postów: 6
Konto od:
Miasto: Orneta
Permalink Autor: ridemebabe, data postu: Wednesday, October 29, 2008 19:21
mieszkam tuu tO nie mam innegO wyjscia xD ;p
ridemebabe Postów: 1
Konto od: 29.10.2008
Miasto: Braniewo
Permalink Autor: fotoplay, data postu: Thursday, May 28, 2009 20:14
czasami tam bywam ...w końcu to zaledwie z 10 km :)
fotoplay Postów: 3
Konto od: 3.05.2009
Miasto: Frombork
Permalink Autor: beti2000, data postu: Saturday, June 13, 2009 13:28
Jest OK:)
beti2000 Postów: 1
Konto od: 16.11.2007
Miasto: Braniewo
Permalink Autor: honza33, data postu: Saturday, June 13, 2009 17:35
Mieszkam tu od 6 lat i mi się podoba.To miasto ma swój urok Pozdrawiam
honza33 Postów: 1
Konto od: 19.01.2009
Miasto: Braniewo
Permalink Autor: , data postu: Sunday, June 14, 2009 13:00
Jak dla mnie, jest zajebiste
Postów: 1
Konto od:
Miasto: Elbląg
Permalink Autor: rudayvette, data postu: Monday, June 15, 2009 15:06
Hehe miasto może byc, ale wkurzaaa. Osobiście wolę coś większego, ale jak narazie zostaje mi ta 'wiocha'
rudayvette Postów: 1
Konto od: 15.06.2009
Miasto: Braniewo
Permalink Autor: yogi014, data postu: Monday, June 15, 2009 17:51
Mieszkalem tam 7 lat xDD

Czesto tam jestm :P

Mi sie podoba :D
yogi014 Postów: 2
Konto od: 2.08.2007
Miasto: Wysoka Braniewska
Permalink Autor: mamgdziespriorytety, data postu: Saturday, June 20, 2009 22:45
Mam rodzinkę tam, jest ZOO, tam poznałem smak alkoholu XD, Luuustro, i ZATOKA BRANIEWO!!! Spoko miasto i tyle!
mamgdziespriorytety Postów: 6
Konto od: 25.04.2009
Miasto: Barczewo
Permalink Autor: ilovethecrazyboy, data postu: Sunday, June 28, 2009 21:59
braniewo nie jest fajnie;/ urodzilam sie w braniewie;] a teraz mieszkam w pienieznie
ilovethecrazyboy Postów: 7
Konto od: 28.08.2008
Miasto: Pieniężno
Permalink Autor: irminka, data postu: Sunday, June 28, 2009 22:21
Cytat gosiaser
braniewo nie jest fajnie;/

Bo...?
irminka Postów: 906
Konto od: 3.02.2005
Miasto: Sopot
Permalink Autor: ilovethecrazyboy, data postu: Monday, June 29, 2009 19:00
Cytat irminka

Cytat gosiaser
braniewo nie jest fajnie;/

Bo...?


co?
ilovethecrazyboy Postów: 7
Konto od: 28.08.2008
Miasto: Pieniężno
Permalink Autor: mamgdziespriorytety, data postu: Monday, June 29, 2009 20:29
Cytat gosiaser
Cytat irminka

Cytat gosiaser
braniewo nie jest fajnie;/

Bo...?


co?


Dobrze, że wyjechałaś. Tam jest miejsce tylko dla pięknych dziewczyn :P i to czysta prawda.



Masz na twarzy herb legii...nie masz już twarzy. Zapraszamy legionistów do Olsztyna.
mamgdziespriorytety Postów: 6
Konto od: 25.04.2009
Miasto: Barczewo
Permalink Autor: ilovethecrazyboy, data postu: Monday, June 29, 2009 21:47
Cytat georgebest

Cytat gosiaser
Cytat irminka

Cytat gosiaser
braniewo nie jest fajnie;/

Bo...?


co?


Dobrze, że wyjechałaś. Tam jest miejsce tylko dla pięknych dziewczyn :P i to czysta prawda.



Masz na twarzy herb legii...nie masz już twarzy. Zapraszamy legionistów do Olsztyna.


lol nie wiesz jak zrobic

braniewo nie jest czyste
ilovethecrazyboy Postów: 7
Konto od: 28.08.2008
Miasto: Pieniężno