Przerabianie - Obrobka Naszych Zdjec

Permalink Autor: sooph, data postu: Tuesday, March 23, 2010 22:27
Cytat nadieee

Cytat sooph
ja ci zrobię bo uwielbiam takie robić i jakoś wyglądają :Dtylko daj linka !

Chciałabym żeby te dziewczyny były na jednym zdjęciu obok siebie, tak jakby naturalnie miały razem zdjęcie, wszystko jedno na którym tle, byleby jakoś wyglądało :)

http://img535.imageshack.us/img535/6853/dsc01940br.jpg

http://img693.imageshack.us/img693/5665/dsc01947g.jpg


dobra, zrobie jutro. :D
music & graphics
sooph Postów: 68
Konto od: 3.01.2010
Miasto: Śrem
Permalink Autor: nosmilenolove, data postu: Wednesday, March 24, 2010 14:46
proszę Was o przerobienie kilku zdjęć ; ) .

1. http://i39.tinypic.com/ojfko6.jpg tu zdaję się na Waszą pomysłowość ;*
2. http://i44.tinypic.com/ic5t7p.jpg tu proszę o fajną kolorystykę i usunięcie prześwietlenia z twarzy.
3. http://i39.tinypic.com/11mca3b.jpg tutaj, też liczę na Wasze pomysły ;)
nosmilenolove Postów: 229
Konto od: 6.07.2008
Miasto: Rawicz
Permalink Autor: roseanna, data postu: Wednesday, March 24, 2010 14:59
Cytat 33mm

na tym zretuszowałam , zamzałam tło i takie tam .;


przerabiasz w ps'ie co nie ? jak robisz retusz to używaj 'łatki' :)
roseanna Postów: 491
Konto od: 16.10.2008
Miasto: Edinburgh
Permalink Autor: dziubusss, data postu: Wednesday, March 24, 2010 15:14
Hej ;)
Prosiłabym o przerobienie 2 zdj ;D

1.http://img413.imageshack.us/i/dsc044522kopia.jpg/ tutaj prosiłabym o jaśniejsze tło i o podkreślenie oczu, można tez sie pobawic kolorystyka zdjecia
2.http://img413.imageshack.us/i/dsc00212a.jpg/ a tutaj zdaje sie na wasza wyobraźnie i pomysły

Z góry dziekuje :)
dziubusss Postów: 18
Konto od: 29.07.2009
Miasto: Racibórz
Permalink Autor: , data postu: Wednesday, March 24, 2010 15:33
Cytat smakovax3
proszę Was o przerobienie kilku zdjęć ; ) .

1. http://i39.tinypic.com/ojfko6.jpg tu zdaję się na Waszą pomysłowość ;*
2. http://i44.tinypic.com/ic5t7p.jpg tu proszę o fajną kolorystykę i usunięcie prześwietlenia z twarzy.
3. http://i39.tinypic.com/11mca3b.jpg tutaj, też liczę na Wasze pomysły ;)


przerobiłam ; - >

http://gfx.efotek.pl/images/ba4t4i9a20plmlw32s70.jpg


http://gfx.efotek.pl/images/vy8c3ba7749p8mwjnupo.jpg

http://gfx.efotek.pl/images/lotltu9wko6wowcazrue.jpg
Treść dodana do postu 24-03-2010 o godzinie 15:45
Cytat dziubusss
2.http://img413.imageshack.us/i/dsc00212a.jpg/ a tutaj zdaje sie na wasza wyobraźnie i pomysły


ode mnie coś : >

http://gfx.efotek.pl/images/dg7iwuxqmgwlxee9ghab.jpg
daj się kochać.
Postów: 502
Konto od:
Miasto: Żnin
Permalink Autor: polite, data postu: Wednesday, March 24, 2010 16:56
Cytat dziubusss
Hej ;)
Prosiłabym o przerobienie ;d
http://img413.imageshack.us/i/dsc00212a.jpg/ a tutaj zdaje sie na wasza wyobraźnie i pomysły

Z góry dziekuje :)




przerobilam.

http://zapodaj.net/a6122dbe6cd3.jpg.html

polite Postów: 48
Konto od: 23.06.2009
Miasto: internet?
Permalink Autor: pineapplle, data postu: Wednesday, March 24, 2010 17:20
Proszę o przeróbkę według własnych pomysłów, z góry dzięki.

http://img715.imageshack.us/i/113gv.jpg/
http://img53.imageshack.us/i/112fhl.jpg/
http://img689.imageshack.us/i/111pxs.jpg/
Treść dodana do postu 24-03-2010 o godzinie 17:22
Proszę o przeróbkę według własnych pomysłów, z góry dzięki.

http://img715.imageshack.us/i/113gv.jpg/
http://img53.imageshack.us/i/112fhl.jpg/
http://img689.imageshack.us/i/111pxs.jpg/
..
pineapplle Postów: 26
Konto od: 18.04.2009
Miasto: Siedlce
Permalink Autor: , data postu: Wednesday, March 24, 2010 17:21
hej , prosze o przeróbke 4 zdjęć.

* usuniecie nie doskonałośći .
* ew. kolorki
* zrobienie czegos z tłem .
* zrobienie czegoś z oczkami .
* zrobienie czegoś z brwiami .
http://img245.imageshack.us/gal.php?g=51783844.jpg
Treść dodana do postu 24-03-2010 o godzinie 18:15
Cytat pineapplle
Proszę o przeróbkę według własnych pomysłów, z góry dzięki.

http://img715.imageshack.us/i/113gv.jpg/
http://img53.imageshack.us/i/112fhl.jpg/
http://img689.imageshack.us/i/111pxs.jpg/

Przerobilam ..

http://gfx.efotek.pl/images/mav70vyui404jd9dx71c.jpg

http://gfx.efotek.pl/images/dj21irpj195tw6ymv7t.jpg
http://gfx.efotek.pl/images/e09f4mh1g8d7s6fjvcf.jpg
daj się kochać.
Postów: 502
Konto od:
Miasto: Żnin
Permalink Autor: gabrielka1993, data postu: Wednesday, March 24, 2010 18:02
Witam, mam ogromną prośbę
posiadam kilka zdjęć, które bardzo mi się podobają
czy mogł by je ktos przerobic???
moze jakies interesujące efekty??
z góry Dziękuje :*

Treść dodana do postu 24-03-2010 o godzinie 18:04
http://www.photoblog.pl/gabrielka1993/61580398
http://www.photoblog.pl/gabrielka1993/61580642
prosze o przeróbkę tych zdjęć
gabrielka1993 Postów: 2
Konto od: 24.03.2010
Miasto: Bradford
Permalink Autor: chisei, data postu: Wednesday, March 24, 2010 18:03
Cytat 33mm
hej , prosze o przeróbke 4 zdjęć.

* usuniecie nie doskonałośći .
* ew. kolorki
* zrobienie czegos z tłem .
* zrobienie czegoś z oczkami .
* zrobienie czegoś z brwiami .
http://img245.imageshack.us/gal.php?g=51783844.jpg

jedno:

http://i41.tinypic.com/av2yki.jpg
chisei Postów: 264
Konto od: 6.08.2009
Miasto: Opole
Permalink Autor: polite, data postu: Wednesday, March 24, 2010 19:23
Cytat chisei

Cytat 33mm
hej , prosze o przeróbke 4 zdjęć.

* usuniecie nie doskonałośći .
* ew. kolorki
* zrobienie czegos z tłem .
* zrobienie czegoś z oczkami .
* zrobienie czegoś z brwiami .
http://img245.imageshack.us/gal.php?g=51783844.jpg



przerobka;
http://zapodaj.net/7542f94055f6.jpg.html
polite Postów: 48
Konto od: 23.06.2009
Miasto: internet?
Permalink Autor: edziafredzia, data postu: Wednesday, March 24, 2010 20:02
Cytat pineapplle
Proszę o przeróbkę według własnych pomysłów, z góry dzięki.

http://img715.imageshack.us/i/113gv.jpg/
http://img53.imageshack.us/i/112fhl.jpg/
http://img689.imageshack.us/i/111pxs.jpg/




http://i42.tinypic.com/2j0jy83.jpg
edziafredzia Postów: 856
Konto od: 8.04.2009
Miasto: Lubin
Permalink Autor: nosmilenolove, data postu: Wednesday, March 24, 2010 20:07
proszę jeszcze o zrobienie czegoś twórczego z tym zdjęciem ;d
np. coś podobnego do powyższej przeróbki Edzi, która jest świetna!

http://i44.tinypic.com/1zx16xk.jpg

oraz o przeróbkę tego.
http://i44.tinypic.com/jhpkpf.jpg (usunięcie niedoskonałości, dobra kolorystyka, coś z oczami itp. ;) )
nosmilenolove Postów: 229
Konto od: 6.07.2008
Miasto: Rawicz
Permalink Autor: edziafredzia, data postu: Wednesday, March 24, 2010 20:31
Cytat pineapplle
Proszę o przeróbkę według własnych pomysłów, z góry dzięki.

http://img715.imageshack.us/i/113gv.jpg/
http://img53.imageshack.us/i/112fhl.jpg/
http://img689.imageshack.us/i/111pxs.jpg/




http://i43.tinypic.com/1y61x0.jpg
edziafredzia Postów: 856
Konto od: 8.04.2009
Miasto: Lubin
Permalink Autor: polite, data postu: Wednesday, March 24, 2010 21:26
eh.. ja tak nie umiem :(
a moze dlatego, ze nie mam photoshopa? ; /
za dlugo sie z neta sciaga ;((((
polite Postów: 48
Konto od: 23.06.2009
Miasto: internet?
Permalink Autor: , data postu: Wednesday, March 24, 2010 21:42
Cytat edziafredzia
http://i43.tinypic.com/1y61x0.jpg

bawiłaś sie jakaś texturą ?
czy tylko kolory i tryby mieszania ? ;>
daj się kochać.
Postów: 502
Konto od:
Miasto: Żnin