Bydgoszcz - ciekawe miejsca do fotografowania

Permalink Autor: niktwyjatkowy, data postu: Monday, January 28, 2008 10:43
hmmm.. a gdzie jest opuszczona Fabryka Acetylenu ? Bym sie z checia wybral.
niktwyjatkowy Postów: 8
Konto od: 8.05.2007
Miasto: Bdg
Permalink Autor: tomka14, data postu: Monday, January 28, 2008 16:15
w Fordonie ;D np. Dolina śmierci, nad Wisłą też fajno jest ;D
i pola ;D
mmm ... niezłe widoki ;D
i lasy ;D
a w centrum to Bazylika, Opera Nova, Wyspa Młyńska , Bulwary ...
That's my own world. My little world...
tomka14 Postów: 1
Konto od: 10.04.2007
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: marnygrosz, data postu: Tuesday, January 29, 2008 01:49
Myślę, że najbardziej lubię robić zdjęcia nad Kanałem Bydgoskim.
Tak myślę.
marnygrosz Postów: 2
Konto od: 10.05.2007
Miasto: Kraków
Permalink Autor: , data postu: Tuesday, January 29, 2008 18:57
moim zdaniem ładnie jest w parku wincentego witosa.
byłam dzisiaj. ;]
Postów: 4
Konto od:
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: , data postu: Tuesday, January 29, 2008 21:00
tory tez są dobrym miejscem do fotografowania.


-----
Zabronione jest pisanie postu pod postem przez jednego użytkownika forum.
Każdy użytkownik ma dostępną funkcję Edytuj post przy swoich postach, dzięki czemu może dodawać nową treść. Unikamy w ten sposób "nabijania postów".

Post edytowany Tuesday, January 29, 2008 21:00 przez moderatora agadir
Postów: 4
Konto od:
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: mroczny30, data postu: Thursday, January 31, 2008 09:59
praktycznie kazdy park i las tylko trzeba odpowiednie miejsce znalesc
mroczny30 Postów: 1
Konto od: 1.09.2007
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: ladyindusk, data postu: Monday, February 4, 2008 01:26
wszystko jest ciekawe :) trzeba to tylko dobrze uchwycić i w odpowiedniej chwili :) świetnie wychodzą chmury, woda, drzewa i słońce razem x)
ladyindusk Postów: 2
Konto od: 22.12.2007
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: baby18, data postu: Tuesday, February 5, 2008 11:42
na pewno:
1) wyspa mlyńska
2. ul. gdańska
3) park kolo III lo
4) stary rynek
baby18 Postów: 1
Konto od: 4.11.2007
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: kuba56, data postu: Friday, February 8, 2008 20:17
nIE MÓWILIŚCIE JESZCZE O ... BAZYLICE , KTÓRA JEST JEDNYM Z NAJWIĘKSZYCH KOŚCIOŁÓW POLSKI.NAPEWNO STARY RYNEK, GDAŃSKA, WIDOK Z MOSTU SOLIDARNOŚCI.NO I OCZYWEIŚCIE SYMBOL BYDGOSZCZY CZYLI PRZECHODZĄCY PRZEZ RZEKE.
kuba56 Postów: 2
Konto od: 31.01.2008
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: kropekk, data postu: Saturday, February 9, 2008 14:36
ktos tutaj napisal park przy III LO, mysle , ze to nie jest zbyt dobry pomysl.. tam czesto kradna, no chyba, ze chcecie sie pozegnac ze swoim sprzetem  ;))
kropekk Postów: 1
Konto od: 30.07.2005
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: kuba56, data postu: Saturday, February 9, 2008 17:55
Myślę że jest też wiele innych miejsc gdzie swój sprzęt widzi się po raz ostatni.
Złodzieje są w całym mieście :-), ale tak na serio nie polecam okola tam jest tego dużo.
kuba56 Postów: 2
Konto od: 31.01.2008
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: kamilkalukaszek, data postu: Saturday, February 9, 2008 18:34
Każde miejsce jest ciekawe do robienia zdjęci tylko trzeba mieć ochotę  żeby je robić
kamilkalukaszek Postów: 1
Konto od: 30.10.2007
Miasto: Grudziądz
Permalink Autor: xdagusiaxd, data postu: Tuesday, February 12, 2008 23:20
Cytat sylvus777
Czy macie jakieś ciekawie miejsca do fotografowania w Bydgoszczy? Wpisujcie się:)


Wiele jest takich miejsc np. przy rzekach na starym przy bazylice ...
xdagusiaxd Postów: 4
Konto od: 11.02.2008
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: , data postu: Friday, February 15, 2008 21:04
  Witajcie!
Na moim photoblogu może zbytnio nie widać zdjęć miejsc,czy przyrody,ale to nie jest spowodowane moim zadufania w sobie,ale braku czasu,aby wędrować po mieście.
    Można twierdzić,że nasze miasto jest szare,ponure i nudne,lecz moim zdaniem i jak czytałam zdaniem innych photoblogowiczów,znajdzie się parę takich miejsc jak np.kanał bydgoski,park przy III LO,czy chociażby stary rynek..;)
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam na mojego "szarego" photobloga..;)
Postów: 1
Konto od:
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: kreseczkabydg, data postu: Friday, February 15, 2008 22:35
w kazdym miejscu mozna sie szybko pozegnac ze sprzetem jak sie nie uwaza...

a w parku przy III L.O. bywam czesto i czesto pstrykam fotki...
kreseczkabydg Postów: 1
Konto od: 20.01.2008
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: , data postu: Monday, February 18, 2008 08:58
heh:D no ale bydgoszcz nie ma zbytnio fajnych miejsc:D juz chyba torun lepszy:) ale jak juz bydzie chcesz koniecznie fotografowac:D to radze isc w okolice starego rynku:)
Postów: 1
Konto od:
Miasto: