Propozycja: 'Ostatnio na twoim blogu byli:'

Permalink Autor: , data postu: Tuesday, August 12, 2008 11:53
nie, tylko nie to!
fbl nie może być drugą fotką czy n-k !
żyć jak największą schizą
Postów: 6
Konto od:
Miasto: Kraków
Permalink Autor: malylolek, data postu: Tuesday, August 12, 2008 12:09
Zdecydowanie NIE. Nie możecie wymysleć coś lepszego, tylko ściagac pomysly od nk ? ;/
Dlaczego nie? Chociażby ze wzgledu dlatego:
Cytat castrol
przypadkowo wszedłem na kogoś tam profii odrazu "kto ty znamy sie ?"


malylolek Postów: 64
Konto od: 18.10.2007
Miasto: Warszawa
Permalink Autor: , data postu: Saturday, August 16, 2008 18:10
z fotobloga zrobiłaby się fotka.
Postów: 2
Konto od:
Miasto: superstylin
Permalink Autor: decor, data postu: Sunday, September 7, 2008 16:24
nie podoba mi się ten pomysł.
decor Postów: 2
Konto od: 15.03.2007
Miasto: Kraków
Permalink Autor: nienormalnaa, data postu: Sunday, September 14, 2008 14:13
z jednej strony wydaje sie OK, ale z drugiej to rzeczywiście zrobiłaby się nasza-klasa.
nienormalnaa Postów: 30
Konto od: 24.07.2007
Miasto: ...
Permalink Autor: goodafternoon, data postu: Sunday, September 14, 2008 16:19
Jak zobaczyłam tę opcję na n-k to miałam dość, a co dopiero gdyby pojawiła się tutaj. Możliwość wyłączenia tej opcji dla kont posiadających pakiet pro nie jest rozwiązaniem, bo użytkownicy kont darmowych musieliby specjalnie kupować pakiet żeby to wyłączyć? A przecież ciągłe wylogowywanie się to już istna masakra. Bez przesady nie twórzmy nowej fotki i n-k! Statystyki w zupełności wystarczą.
How do you feel when there's no sun?
How do you feel when rain clouds come?
They'll pull you down again
How will you feel when there's no one?
Am I just like you?


Feeling a moment...

goodafternoon Postów: 74
Konto od: 17.06.2008
Miasto: okolice Krk
Permalink Autor: zmija6, data postu: Tuesday, September 16, 2008 19:22
Cytat goodafternoon
Jak zobaczyłam tę opcję na n-k to miałam dość, a co dopiero gdyby pojawiła się tutaj.


no ja to samo poczułam jak zobaczyłam na nk tę opcję xD to z tym kto jest online też jest straszne bo często nie chce żeby ktoś widział czy jestem czy nie :|
ale na temat:
ja mam gdzieś czy ktoś będzie widział, że odwiedzałam czyjś fbl czy nie i obojętne mi czy ja będe informowana kto wchodził do mnie ale też dużo osób sobie tego nie życzy więc wg. mnie nie powinno czegoś takiego być

do tego dochodzi to że na fbl polecanych wchodzi dużo ludu to szkoda by mi ich było jakby nagle taka lista wyskoczyła xD mój komp by tego nie przeżył ale dobra xD

no i zgadzam sie z tymi co mówią że z fbl może sie zrobić nk.
Ja rejestrowałam się tu żeby sie uwolnić od nk itd. to po co jeszcze fbl ma się przeobrażać w kolejną fotke?
Jestem nienormalna. Radzę uciekać.
zmija6 Postów: 6
Konto od: 7.05.2008
Miasto: Rzeszów
Permalink Autor: juana, data postu: Friday, September 19, 2008 12:22
Cytat zmija6

to z tym kto jest online też jest straszne bo często nie chce żeby ktoś widział czy jestem czy nie :|

możesz wyłączyć tę opcję i widać nie będzie.

Już i tak dużo zbędnych opcji doszło do photobloga. Nie róbmy z tego serwisu śmietnika. Czytaj: Jestem na nie.
juana Postów: 33
Konto od: 30.09.2007
Miasto: Kraków
Permalink Autor: pismak, data postu: Friday, September 19, 2008 17:32
ja tez sadze, ze w ciagu tych 4 lat photoblog ogromnie sie zmienil, ale wiele z tych zmian oceniam na nie. i robienie z fotobloga naszej-klasy to nie to, ale nie bylabym przeciwna, gdyby to zrobic jako taki dodatek do statystyk, a nie jakas super-wazna funkcje, tak jak na n-k, ze od razu na stronie glownej ;)
gińcie wszyscy.
pismak Postów: 84
Konto od: 9.10.2007
Miasto: Lublin
Permalink Autor: sylwek150c, data postu: Saturday, October 4, 2008 16:18
sylwek150c Postów: 1
Konto od: 12.08.2008
Miasto: lubartów
Permalink Autor: , data postu: Saturday, October 4, 2008 17:39
Naprawdę chcecie zrobić z photobloga nk albo fotke.pl?
Tak bardzo Wam na tym zależy? Jestem na NIE!
Marznę bez Ciebie!
Postów: 80
Konto od:
Miasto:
Permalink Autor: pannamaterialna, data postu: Sunday, October 19, 2008 14:02
dobry pomysł ;) tylko, ze ja bym zmienila na taką opcję, ze widzisz kto do ciebie wchodził, jesli sam chcesz, aby ludzie widzieli ze ty do nich zaglądałes. cosw stylu nk ;p
jakie to jest zabawne, że nigdy nie dowiesz się o mnie prawdy...
pannamaterialna Postów: 38
Konto od: 1.10.2008
Miasto: Toruń
Permalink Autor: rita, data postu: Sunday, October 19, 2008 22:39
Cytat pannamaterialna
cosw stylu nk


Ale nasza klasa to zupełnie coś innego...

Kolejny temat, gdzie ludzie chcą, żeby fbl przejął część funkcjonalność nk. Załamka :/
Jestem przeciw.
A zresztą, skoro nk jest taka super, to po co Wam fbl ;>
rita Postów: 0
Konto od: 31.03.2004
Miasto: Warszawa
Permalink Autor: giipsyy, data postu: Sunday, July 4, 2010 17:36
Mnie też się to nie podoba. Portal nasza-klasa to według mnie istne dno. W ogóle żaden portal internetowy NIGDY nie dorówna Photoblogowi. Tutaj można pisać notki, a na n-k nikt tego nie czyta. Tutaj są nawet odwiedziny, można wykupić PRO. Według mnie nie można porównywać fotki do photobloga. To niedorzeczne!

Dziękuję za uwagę!
giipsyy Postów: 9
Konto od: 31.05.2010
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Permalink Autor: affect, data postu: Sunday, July 4, 2010 18:36
Niektórzy ludzie gdyby zobaczyli ile razy wchodze na ich fotobloga i czytam go od deski do deski uznali by mnie za psychiczną, więc NIE.


coś co na upartego można nazwać portfolio kliknij na mnie
affect Postów: 264
Konto od: 25.09.2009
Miasto: Ateny
Permalink Autor: , data postu: Saturday, July 10, 2010 22:46
Jak napisał ktoś wyżej nie róbcie z fbl śmietnika w stylu nk czy fotki. Jestem na nie.
Postów: 1
Konto od:
Miasto: