Lw - Lidzbark Warmiński

Permalink Autor: , data postu: Thursday, January 24, 2008 17:40
Oj Oj.;p
Widać ze Ci sie podoba ;p
Nie raz jak ide na tance to slysze jak coś tam grają.;P
Postów: 32
Konto od:
Miasto: Lidzbark Warmiński
Permalink Autor: , data postu: Thursday, January 24, 2008 17:45
Cytat karolkaa13lw

Oj Oj.;p

Widać ze Ci sie podoba ;p

Nie raz jak ide na tance to slysze jak coś tam grają.;P




Haha :PP To napewno oni xDD
A podobać to nawet fajnie grają, no co ? Dobrze, że chociaż istnieje taki zespół w LW.
A z LW wywodzi sięjeszcze Tower ;]
O tutaj masz dosyc fajny kawałek:
http://heropsychodreamer.wrzuta.pl/audio/8aYFrDMhZz/tower_-_forgoten
Postów: 37
Konto od:
Miasto: Lidzbark Warmiński
Permalink Autor: , data postu: Thursday, January 24, 2008 17:48
Okey ;D
Postów: 32
Konto od:
Miasto: Lidzbark Warmiński
Permalink Autor: madziusiaxlw, data postu: Thursday, January 24, 2008 19:51
Urodzilam sie i wychowalam sie w Bartoszycach ;p
pare lat temu przeprowadziłam się tu ...
I teraz sie zastanawiam które miasto jest ładniejsze ?
Myślę że obydwa są b. ładne ;)

madziusiaxlw Postów: 6
Konto od: 31.12.2007
Miasto: Lidzbark Warmiński
Permalink Autor: lestatt, data postu: Thursday, January 24, 2008 20:16
Cytat madziusiaxlw
Sama nie wiem jak to opisać ;)

Widać po Twoich wypowiedziach.
Killing The Time With Haemoglobin
lestatt Postów: 20
Konto od: 24.05.2007
Miasto: Lidzbark Warmiński
Permalink Autor: , data postu: Thursday, January 24, 2008 20:22
Cytat madziusiaxlw
Ciesze sie że wszyscy mówią że nasze miasteczko nie jest takie złe ...



Tak,tak wszyscy chwalą nasze "miasteczko" i wogle "supcio" !
Taaaak, to właśnie przez takich tumanów [?] nie... zamułów [?] nie... może anaalfabetów ? Bo tutaj nikt raczej "miasteczka" nie chwalił a  skąd ona to wzieła ?
Ja nie mam pojęcia...



______________



Usunięto treści wulgarne.

Post edytowany Thursday, January 24, 2008 20:22 przez moderatora irminka
Postów: 37
Konto od:
Miasto: Lidzbark Warmiński
Permalink Autor: lestatt, data postu: Thursday, January 24, 2008 20:42
Właśnie o takim wyżeraniu mózgu była mowa :]
Killing The Time With Haemoglobin
lestatt Postów: 20
Konto od: 24.05.2007
Miasto: Lidzbark Warmiński
Permalink Autor: , data postu: Friday, January 25, 2008 11:18
Widzę, że bardzo kochacie swoje miasto
Jeśli od razu je skreślacie to nie znajdziecie w nim nic pięknego
Lidzbark sam w sobie może i nie ma zbyt wielu atrakcji ale ma ładne okolice
I nie poznacie ich przez bezczynne chodzenie wieczorami po mieście i szlifowanie chodników
Czy nie lepiej zebrać paczkę przyjaciół i wybrać się na spacer i poszukać jakiś ciekawych miejsc chociażby na sesję zdjęciową?
Pomyślcie o tym
Jeśli się postaracie uwierzcie, że znajdziecie mnóstwo fajnych miejsc :)

Pozdrawiam :*
Postów: 4
Konto od:
Miasto: Lidzbark Warmiński
Permalink Autor: , data postu: Friday, January 25, 2008 11:23
Moze to i male miasteczko ale fajne..

Jest kilka ciekawych miejsc...

Tylko trzeba umiec je znalesc..







POzdrawiam:*
Postów: 1
Konto od:
Miasto: Lidzbark Warmiński
Permalink Autor: lestatt, data postu: Friday, January 25, 2008 12:02
Cytat marlenka17lw
Widzę, że bardzo kochacie swoje miasto
Jeśli od razu je skreślacie to nie znajdziecie w nim nic pięknego
Lidzbark sam w sobie może i nie ma zbyt wielu atrakcji ale ma ładne okolice
I nie poznacie ich przez bezczynne chodzenie wieczorami po mieście i szlifowanie chodników
Czy nie lepiej zebrać paczkę przyjaciół i wybrać się na spacer i poszukać jakiś ciekawych miejsc chociażby na sesję zdjęciową?
Pomyślcie o tym
Jeśli się postaracie uwierzcie, że znajdziecie mnóstwo fajnych miejsc :)

A Ty myslisz, że dopiero się tu wprowadziliśmy i od razu mówimy, ze jest benzadziejne? Przez ostatnie 6 lat byłem już wszędzie tutaj i teraz nawet nie chce mi się wychodzić z domu. To jest po prostu mała, szara mieścina bez przyszłości, a ludzie żyją w średniowieczu.

Interpunkcja się kłania.

Cytat natusska13lw
Moze to i male miasteczko ale fajne..Jest kilka ciekawych miejsc...Tylko trzeba umiec je znalesc..

Bez komentarza... Kolejna ofiara... Przykro mi.
Killing The Time With Haemoglobin
lestatt Postów: 20
Konto od: 24.05.2007
Miasto: Lidzbark Warmiński
Permalink Autor: , data postu: Friday, January 25, 2008 13:30
Lestatt skoro tak bardzo Ci się nie podoba to miasto i nie ma w nim przyszłości to po co tu siedzisz?
I to, że Tobie się tu nie podoba nie oznacza, że każdy musi mieć takie samo zdanie jak Ty.
To jest forum tu się wyraża swoje zdanie i opinię...
Postów: 4
Konto od:
Miasto: Lidzbark Warmiński
Permalink Autor: lestatt, data postu: Friday, January 25, 2008 14:13
Cytat marlenka17lw

Lestatt skoro tak bardzo Ci się nie podoba to miasto i nie ma w nim przyszłości to po co tu siedzisz?
I to, że Tobie się tu nie podoba nie oznacza, że każdy musi mieć takie samo zdanie jak Ty.
To jest forum tu się wyraża swoje zdanie i opinię...

No i ja właśnie wyraziłem swoją opinię na ten temat. A siedzę tu tymczasowo, już byłem we Wrocławiu kilka miesięcy i niedługo się zbieram z powrotem.
Killing The Time With Haemoglobin
lestatt Postów: 20
Konto od: 24.05.2007
Miasto: Lidzbark Warmiński
Permalink Autor: , data postu: Friday, January 25, 2008 15:31
Cytat natusska13lw

Tylko trzeba umiec je znalesc..


Tak ?
No to ja chyba jestem jakiś dziwny !
Bo tych miejsc nie moge znaleźć... Mogę się załorzyć, że większość tych "ciekawych" miejsc o których jest mowa to jakaś stara ławka wokół której jest cholerny syf, bród i smród !!
Postów: 37
Konto od:
Miasto: Lidzbark Warmiński
Permalink Autor: , data postu: Friday, January 25, 2008 15:53
Cytat arathorn121
jakaś stara ławka wokół której jest cholerny syf, bród i smród !!




No a jak Cybek .;PWiadome :P
No wiesz..;D Może dla niektorych to jest bardzo ciekawe;D
Postów: 32
Konto od:
Miasto: Lidzbark Warmiński
Permalink Autor: negroeg, data postu: Friday, January 25, 2008 15:57
Cytat arathorn121
Tak ?
No to ja chyba jestem jakiś dziwny !
Bo tych miejsc nie moge znaleźć... Mogę się załorzyć, że większość tych "ciekawych" miejsc o których jest mowa to jakaś stara ławka wokół której jest cholerny syf, bród i smród !!

jeśli już to założyć a pozatym nawet ja znam tych miejsc pare...
Pozdro
negroeg Postów: 3
Konto od: 22.01.2008
Miasto: Elbląg
Permalink Autor: , data postu: Friday, January 25, 2008 18:22
Cytat karolkaa13lw

No a jak Cybek .;PWiadome :P
No wiesz..;D Może dla niektorych to jest bardzo ciekawe;D


No właśnie, dla niektórych to jest ciekawe co w bynajmniej moich oczach jest bardzo smutne.
Ach niech robią tak dalej ! Niech położą się najlepiej na ławkę z dwoma paczkami siemek w kieszeni i tanią colą w ręku, puszczą na dodatek z komórki jakieś burackie techno i niech się dobrze bawią w tych niezwykle "ciekawych" lidzbarskich miejscach.
Napewno bardzo miło będą wspominać w późniejszych latach, swoją młodość ;]

---
Na forum obowiązuje absolutny zakaz przeklinania niezależnie od okoliczności.
Kolejne ostrzeżenie. Usunięto zbędne słowa.

Post edytowany Friday, January 25, 2008 18:22 przez moderatora agadir
Postów: 37
Konto od:
Miasto: Lidzbark Warmiński