Miejsca na zdjęcia..

Permalink Autor: lewys94, data postu: Wednesday, January 30, 2008 18:37
Ja najbardziej lubię fotki zwykłych przedmiotów, które po małej przeróbce stają się na prawdę ciekawe
lewys94 Postów: 1
Konto od: 7.06.2006
Miasto: Chojnice
Permalink Autor: kurorame, data postu: Thursday, January 31, 2008 09:09
zycie codzienne, fauna, flora heh czyli na powaznie i cos z humorem ;)
kurorame Postów: 2
Konto od: 13.03.2007
Miasto: Gdańsk
Permalink Autor: , data postu: Friday, February 1, 2008 14:24
Ja robie niektóre fotki komórką i wychodzą całkiem nieźle, poza tym w Człuchowie,Przechlewie i pod Rychnowami jeśli chodzi o możliwości fotografowania i miejsca to można cykać tu takie fotki, że się w głowie nie mieści...
:P Ittekimasu! by:evangelionka95(r)
Postów: 2
Konto od:
Miasto: ...ładny domek
Permalink Autor: mguga, data postu: Monday, February 11, 2008 16:17
a co do miejsc. faktycznie, kazde jest dobre, jesli je uchwycisz. ja np. mieszkam w malborku, wiec mogloby sie wydawac raju - fosa, ruiny, rzeka itd ;d wczoraj bylam w gdansku na starowce, ale nie na dlugiej.. nawet nie wiem jak sie anzywa ta ulica - taka bardzo waska i pelna kamienniczek z pieknymi portalami. tylko mi bateria padla ;d

__________________


Usunięto zbędne treści - wypowiedź musi dotyczyć tematu.
Dźwięk chwili, smak
Zapach chwili, kształt -
- Pamiętam.

Post edytowany Monday, February 11, 2008 16:17 przez moderatora irminka
mguga Postów: 13
Konto od: 24.09.2006
Miasto: malbork
Permalink Autor: galleo, data postu: Friday, February 15, 2008 10:17
Co do miejsc to np. możesz pojechać do Gdyni Babie Doły do starej poniemieckiej torpedowni która jest na wodzie , ciekawie by było także na westerplatte gdyby odbudowali je w końcu a nie pozostawili zalążek odrestaurowania i gdyby ten czołg wrócił , jest w Gdańsku takie miejsce które Mnie kusi osobiście , jak się jedzie na westerplatte to jest po drodze jakaś "Stara Twierdza" chętnie bym sie tam wybrał przy ładnej pogodzie choć dzisiaj spadł śnieg to może jak stopnieje . A pewnie coś się jeszcze znajdzie jak się poszuka , chętnie będę podrzucał pomysły .

____________


Usunięto zbędne treści - na forum istnieje zakaz reklamowania zarówno stron internetowych, jak i photoblogów.

Post edytowany Friday, February 15, 2008 10:17 przez moderatora irminka
galleo Postów: 1
Konto od: 22.01.2008
Miasto: 3-city
Permalink Autor: niemasensu, data postu: Thursday, February 21, 2008 22:03
Ja generalnie wszędzie potrafię zrobić fajne zdjęcie.
Chociaż krajobrazy są jak najbardziej wskazane.
Mieszkam w Gdańsku i wydaje się, że mam dużo możliwości, tj. parki, morze, las.
Zawsze coś się wykombinuje. ; )
niemasensu Postów: 2
Konto od: 13.01.2008
Miasto: Gdańsk
Permalink Autor: szyna007, data postu: Thursday, February 21, 2008 23:46
a ja tam musze mieć pomysł na zdjecie;) sprzetu nie mam najlepszego;) acz czasem mi fajne zdjęcie potrafii wyjść;))
jestem przeciwnikiem przerabiania zdjęć;)
fotografować lubie róózne rzeczy, począwszy od krajoobrazów, po ludzi, czy budynki;)
szyna007 Postów: 1
Konto od: 10.04.2007
Miasto: Gdańsk
Permalink Autor: mili89talka, data postu: Saturday, February 23, 2008 20:13
Morze.. ogólnie woda.. a najlepiej zachód słońca,kiedy odbija się ono w wodzie, może być też księżyc.. wejherowska stadninka, bolszewska tama..
Pięknie tam jest ;)
Teraz już wiem, wiem co to miłość... teraz już wiem, co znaczy z Tobą noc...
mili89talka Postów: 9
Konto od: 23.01.2008
Miasto: Wejherowo
Permalink Autor: norbertus1993, data postu: Tuesday, March 4, 2008 16:01
Wszędzie są ciekawe miejsca do robienia zdjęć , wystarczy sie rozejrzeć.
norbertus1993 Postów: 27
Konto od: 10.04.2007
Miasto: Chojnice
Permalink Autor: kasiuqqa, data postu: Thursday, March 6, 2008 19:42
Kreatywna osoba gdziekolwiek nie jest potrafi zrobić świetne zdjęcie. Takie jest moje zdanie. Wystarczy odpowiedni kadr i pomysł.
kasiuqqa Postów: 1
Konto od: 18.09.2006
Miasto: Chojnice
Permalink Autor: bajzel, data postu: Thursday, March 6, 2008 21:33
walenie zdjęć byle gdzie jest możliwe, ale mówimy tu chyba o dobrych przecie:] takie myślenie by łamało w ogóle ideę fotografii jakiejś artystycznej
poza tym temat się tyczy gdzie są w tym województwie DOBRE miejsca na zdjęcia, jeśli ktoś nie ma w tym temacie nic do powiedzenia to po co zabiera głos
bajzel Postów: 205
Konto od: 6.01.2008
Miasto: 3miasto
Permalink Autor: glupiaonaa, data postu: Sunday, March 9, 2008 11:09
Moim zdaniem ciekawym miejscem na zdjęcia jest Park Skaryszewski w Warszawie ^^ ;)
Lub sad w czasie zachodu słońca. ;) Albo poprostu spontaniczne zdjęcia .. obojętnie kiedy i gdzie. =)
Pozdrawiam ;**
glupiaonaa Postów: 1
Konto od: 1.02.2008
Miasto: Chojnice
Permalink Autor: mili89talka, data postu: Tuesday, March 11, 2008 14:08
Hm.. fotografia artystyczna.. a czym ona jest? dla każdego człowieka piękno wygląda inaczej.. ;)
Treść dodana do postu 25-03-2008 o godzinie 08:37
Polecam widoczki z wszelkiego rodzaju wzniesień.. ;) np. Punkt widokowy w Sopocie ;)
Teraz już wiem, wiem co to miłość... teraz już wiem, co znaczy z Tobą noc...
mili89talka Postów: 9
Konto od: 23.01.2008
Miasto: Wejherowo
Permalink Autor: falabella, data postu: Tuesday, March 11, 2008 21:41
a ja lubie zdjęcia w śniegu ^^ ta biel jest powalająca xD
Albo rzeki... rwące potoki...mini wodospady...ahh :D
I zachody Słońca! To jest to ;D
falabella Postów: 2
Konto od: 10.03.2008
Miasto: Słupsk
Permalink Autor: pauline2kii8, data postu: Monday, March 17, 2008 22:06
Wg Mnie To Jakas Plaza.. Trawa.. Poprostu Natura..!=] Chociaz Wg. Mnie Fajn SO Tez Fotki w Sklepach Czy Z Jakis Imprez.. =] x
pauline2kii8 Postów: 2
Konto od: 16.03.2008
Miasto: Dublin
Permalink Autor: kakenski, data postu: Tuesday, March 18, 2008 08:11
ja zapraszam nad morze do Władysławowa też znajdziecie wiele.. (;
kakenski Postów: 6
Konto od: 8.03.2008
Miasto: Władysławowo