Jaką lustrzankę kupić ?

Permalink Autor: kalaxq, data postu: Tuesday, January 10, 2012 21:42
Hej . Jestem aktualnie w Niemczech i chcę tu kupić lustrzankę . Niestety nie wiem jaką. Nigdy nie miałam lustrzanki ,tylko aparaty cyfrowe .Nie mam żadnych wymagań ,tylko żeby robił wspaniałe zdjęcia. Chcę przeznaczyć na to do 500 euro , to około na polskie  2000 zł ,bo w Niemczech są tańsze aparaty.

+ Jestem amatorem i dopiero zaczynam naukę z fotografią .
kalaxq Postów: 1
Konto od: 26.06.2010
Miasto: Herzebrock-Clarholz
Permalink Autor: lannister, data postu: Wednesday, January 11, 2012 00:38
Latwiej by bylo gdybys podala jakies modele, ktore sa w Twoim zasiegu finansowym. Sama przyznalas, ze ceny sa inne.
lannister Postów: 7
Konto od: 10.01.2012
Miasto: Montreal
Permalink Autor: raffinamento, data postu: Saturday, January 14, 2012 11:54
Cytat kalaxq
Nie mam żadnych wymagań ,tylko żeby robił wspaniałe zdjęcia.

Wspaniałe zdjęcia to chyba musisz robić ty, a nie aparat. Od razu perełek nie zaczniesz produkować, na to trzeba czasu.
A tak po za tym, to ja bardzo polecam nikona d90. Bardzo fajny aparat. Ja od niego zaczynałam - no cóż nadal można określić, że zaczynam, bo mało ''siedzę'' w fotografii, ale jak już mówiłam nikon d90 jest świetny. Tylko nie orientuję się teraz po ile chodzi - musisz sprawdzić. :)
raffinamento Postów: 3
Konto od: 30.07.2011
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: smookiens, data postu: Saturday, January 14, 2012 16:34
Uwielbiam takie stwierdzenia "żeby robił wspaniałe zdjęcia"...
To nie aparat robi zdjęcia tylko Ty. Lepiej zainwestować w obiektywy niż w body. Na bok odrzuć od razu aparaty Sony które są porażką. Nikon albo Canon.
Body Nikona d90 to ok. 2600zł w Polsce. Aktualnie posiadam d90 ale uważam że Canon 550d jest lepszym body. Pooglądaj sobie np to jest tam 46 filmów na temat amatorskich lustrzanek http://www.youtube.com/watch?v=CLverqF2v9s&list=PL847AABFF1433DCC7&feature=plcp&context=C303e4d3FDOEgsToPDskLOSlWZzRJ9IqPu4rQEw0BY