LC-A

Permalink Autor: nielegalnaa, data postu: Wednesday, November 2, 2011 14:54
Mam wielką ochotę sprawić sobie jakieś lomo.. jestem w 98% przekonana do LC-A. Tylko teraz nasuwa mi się kilka głupich pytań (proszę o wyrozumiałość bo jestem w tym zielona :c) klisza może być zwykła, najzwyklejsza?? Na jakiejś stronie internetowej przeczytałam że lca nie jest dla tych co dopiero zaczynają z lomografią, aż tak trudny w obsłudze? Gdy robi się zdjęcia na auto to coś ubywa na jakości ? Kiedy już zrobi się zdjęcie to żeby zrobić kolejne trzeba przekręcić to 'pokrętło' o 180 stopni? czytałam gdzieś też nie lca nie warto robić zdjęć w zimie, tylko w lecie, dlaczego??
nielegalnaa Postów: 6
Konto od: 1.01.2010
Miasto: Zamość
Permalink Autor: catintheflat, data postu: Wednesday, November 2, 2011 15:44
Kup lepiej Smienę  albo Vilię, bo LC-A jest strasznie przereklamowane. Jak chcesz to za dychę mogę Ci opchnąć Vilię bo mam dwie :P

Klisz to im gorsza tym lepsza najlepiej kolorowa i jak najbardziej przeterminowana.

Etatowy zadymiacz
catintheflat Postów: 1551
Konto od: 19.08.2008
Miasto: Koronowo
Permalink Autor: nielegalnaa, data postu: Wednesday, November 2, 2011 20:27
przereklamowana, czyli? :) w jakim sensie?

a mógłbyś podać jakieś zdjęcie zrobione vilią?
nielegalnaa Postów: 6
Konto od: 1.01.2010
Miasto: Zamość
Permalink Autor: prakticafan, data postu: Wednesday, November 2, 2011 21:51
jak chcesz robić analogiem to kup NORMALNY aparat a nie przereklamowany 20 letni ruski kompakt. LCA kosztuje koło 300 zł. Za te pieniądze kupisz Praktikę serii B(będzie miała automatykę)- np. B200 albo Bx20 (polecam tą pierwszą- BX20 jest awaryjna) i dodatkowy obiektyw szerokokątny albo Canona Ae-1 PROGRAM- który będzie miał pełną automatykę. Ale tu już nie starczy na dodatkowy obiektyw.
A jak ma to być małpiszon, to pomyśl nad Olympusem MJU II, tudzież jakimś Koczkodanem (Kodakiem) sprzed 10-15 lat.
prakticafan Postów: 119
Konto od: 19.06.2011
Miasto: Siemiatycze