Deprecated: Non-static method ViewCallbacks::parsePosts() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/httpd/forum.photoblog.pl/application/modules/default/controllers/IndexController.php on line 347

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/httpd/forum.photoblog.pl/library/Smarty/Smarty_Compiler.class.php on line 270
Wątek [zapłacę] Poszukiwany(a) fotograf do sesji zdjęciowej.... - Forum Photoblog.pl

[zapłacę] Poszukiwany(a) fotograf do sesji zdjęciowej....

Permalink Autor: esteta, data postu: Tuesday, April 19, 2011 04:13
Witam serdecznie,

nazywam się Mateusz, mam ukończone 23 lata, jestem studentem i poszukuję osoby chętnej do przeprowadzenia odpłatnej sesji zdjęciowej dotyczącej mojej osoby, którą wykorzystam na swojej autorskiej stronie internetowej. Pieniądze nie grają dla mnie większej roli, bardzo chętnie zrobię kilka sesji, aby mieć z czego wybierać.

Jestem otwarty na ciekawe, nowatorskie pomysły fotografów amatorów - tutaj nie liczą się umiejętności tylko efektywne i ciekawe zdjęcia.

Dojadę pod wskazane miejsce; dotyczy to takich miejscowości jak: Nowa Sól, Zielona Góra, Kożuchów, Wrocław, Głogów i okolice.

Pozdrawiam,
aesthete.
esteta Postów: 11
Konto od: 7.04.2011
Miasto: Zielona Góra
Permalink Autor: rori, data postu: Tuesday, April 19, 2011 14:08
pokaż jak wyglądasz :D
rori Postów: 14
Konto od: 6.09.2009
Miasto: wrocław
Permalink Autor: babylonfall, data postu: Tuesday, April 19, 2011 18:01
Zajedziesz do Lubina to nie ma sprawy akurat potrzebuje na warsztaty zdjęcia. Kasy nie chce.
babylonfall Postów: 16
Konto od: 29.06.2010
Miasto: Lubin
Permalink Autor: , data postu: Tuesday, April 19, 2011 21:19
Głogów, Głogów! chodź! ;D
Konto od:
Miasto: Poznań
Permalink Autor: abricotier, data postu: Tuesday, April 19, 2011 21:42
Polecam się na przyszłość, www.maxmodels.pl/seeya.html
abricotier Postów: 1
Konto od: 10.04.2010
Miasto: Wrocław