Brodnica - ciekawe miejsca

Permalink Autor: icoterazz, data postu: Saturday, September 27, 2008 22:34
zgadzam sie z Poprzednikami najlepsze miejsca tooO parki
ruiny  rynek [:
gorki  takze  xD
Treść dodana do postu 27-09-2008 o godzinie 22:41
zgadzam sie z Poprzednikami najlepsze miejsca tooO parki
ruiny  rynek [:
gorki  takze  xD

Oczywiscie plac zabaw dla dzieci xD
icoterazz Postów: 8
Konto od: 30.07.2007
Miasto: Brodnica
Permalink Autor: odjechana, data postu: Monday, December 8, 2008 22:18
Dziunia ;D Jutro razem połazimy i poszukamy super miejsc do fotek xd ;*
  
  
Nie chciałabym być niegrzeczna.. ale co myślisz o tym byśmy zostali sami.?  ;d
  
  
odjechana Postów: 22
Konto od: 2.02.2007
Miasto: Brodnica
Permalink Autor: , data postu: Sunday, December 14, 2008 12:18
Ja polecam dworzec PKP... Ładne fotki na torach wychodzom :pp pozdros dla brodniczaków :)
Postów: 1
Konto od:
Miasto: B-Ca
Permalink Autor: 2madzie, data postu: Friday, January 2, 2009 17:58
W Brodnicy wszędzie można porobić ładne zdjęcia :D
2madzie Postów: 1
Konto od: 15.11.2008
Miasto: Brodnica
Permalink Autor: smeffcio, data postu: Friday, January 2, 2009 18:02
Popieram!! Brodnica to cudowne miasto (: Wszędzie można zrobić interesujące zdjęcia. Wystarczy troche chęci żeby wyjść z aparatem w plener. Pozdrawiam wszystkoch Brodniczanów. I przy okazji, życze szczęśliwego Nowego Roku :)
smeffcio Postów: 3
Konto od: 9.09.2007
Miasto: Brodnica !!!
Permalink Autor: blandlychocolate, data postu: Friday, January 2, 2009 18:43
Popieram poprzedników (: Wszędzie w Bcy można popstrykać ładne fotki :)
blandlychocolate Postów: 1
Konto od: 9.08.2007
Miasto: Brodnica
Permalink Autor: kaaarlik, data postu: Saturday, January 3, 2009 02:20
Hmmm Mi Osobisie w brodnicy Podobają rynek,Pałac Anny wazówny i
Wieża i ruiny a gdzie jeszcze hmmm na witosa Przy strumykach :D Farna też fajmie przy bramie chłmińskiej nie robiłem ale można sie pobawić kolorem np dać czarny
kaaarlik Postów: 1
Konto od: 8.10.2007
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: icoterazz, data postu: Sunday, March 22, 2009 01:28
[quote=dziunia150]
Cytat smeffcio
Popieram!! Brodnica to cudowne miasto (: Wszędzie można zrobić interesujące zdjęcia. Wystarczy troche chęci żeby wyjść z aparatem w plener. Pozdrawiam wszystkoch Brodniczanów. I przy okazji, życze szczęśliwego Nowego Roku :)

zgadza sie ;)
icoterazz Postów: 8
Konto od: 30.07.2007
Miasto: Brodnica
Permalink Autor: , data postu: Sunday, March 22, 2009 17:12
Ciekawe miejsce ;hmm;. To na pewno rynek. Jak Perek was pogoni to zobaczycie dlaczego ;lol2;.
Postów: 1
Konto od:
Miasto: Brodnica
Permalink Autor: andrzej29, data postu: Sunday, March 22, 2009 18:01
hmmm... nie jestem z Brodnicy lecz z Golubia-Dobrzynia ale często jeżdżę do Brodnicy i myślę że może takim miejscem pyć ... hmmm... niedaleko takiego kościułka jest fontanna i to może być właśnie tak ;d
Treść dodana do postu 22-03-2009 o godzinie 18:02
hmmm... nie jestem z Brodnicy lecz z Golubia-Dobrzynia ale często jeżdżę do Brodnicy i myślę że może takim miejscem być ... hmmm... niedaleko takiego kościułka jest fontanna i to może być właśnie tak ;d
Treść dodana do postu 22-03-2009 o godzinie 18:03
hmmm... nie jestem z Brodnicy lecz z Golubia-Dobrzynia ale często jeżdżę do Brodnicy i myślę że może takim miejscem być ... hmmm... niedaleko takiego kościułka jest fontanna i to może być właśnie tam ;d sorki ciągle się myle i źle pisze :(
andrzej29 Postów: 2
Konto od: 21.11.2008
Miasto: Golub-Dobrzyń
Permalink Autor: milusia94, data postu: Friday, March 27, 2009 19:59
Do brodnicy nie kezdze ale do zbiczNa xd. hehe
milusia94 Postów: 10
Konto od: 26.04.2007
Miasto: Toruń
Permalink Autor: malgorzatkaaa, data postu: Tuesday, March 31, 2009 17:51
Moim Zdaniem W brodnicy jest wiele ciekawych miejsc każdą pora roku .;)

nie jestem brodniczanką ale często bywam w b-cy .;)
malgorzatkaaa Postów: 1
Konto od: 2.11.2007
Miasto: Jabłonowo Pomorskie
Permalink Autor: icoterazz, data postu: Wednesday, April 1, 2009 14:59
ahh.. za BDK sa takiee fajne grafitii .. xdd. ostatnioo tam mialamm robioonee fotkii xdd . trochee BK xd .
a i skatee parkk . ; ) . tezz duzoo ich z tamtaadd mam :D
icoterazz Postów: 8
Konto od: 30.07.2007
Miasto: Brodnica
Permalink Autor: borococo, data postu: Wednesday, April 1, 2009 17:58
Ja byłam w Brodnicy na regatach ;p I miło było ;D
;*
borococo Postów: 1
Konto od: 31.10.2008
Miasto: Kruszwica
Permalink Autor: icoterazz, data postu: Friday, April 3, 2009 20:55
xdd.. wstyydd przyyznacc , alee njee wiiemm gdziiee too esT . ;d
icoterazz Postów: 8
Konto od: 30.07.2007
Miasto: Brodnica
Permalink Autor: kamilek69, data postu: Wednesday, April 8, 2009 20:51
Brodnica- miasto w którym ponad 17 lat temu urodziłem sie:)
Wracam do tego miasta z sentymentem jakim daże to miasto, często w nim bywam, a częściej okolice gdzie się wychowałem:)
Pozdrawiam wszystkich mieszkających w Brodnicy i okolic:)
kamilek69 Postów: 1
Konto od: 27.02.2007
Miasto: Grudziądz