OSTRÓW WIELKOPOLSKI I OKOLICE

Permalink Autor: zgrzib, data postu: Saturday, August 14, 2010 17:08
skatepark i ocek :>
zgrzib Postów: 1
Konto od: 7.06.2009
Miasto: Kalisz
Permalink Autor: grazwanazyciem, data postu: Tuesday, August 24, 2010 15:01
Juz przereklamowana kładka, staw "szulca", ładownia, most odolanowski, dachy bloków, stanica ZHP, jakiekolwiek stare bramy [raszkowska, wolnosci], boisko 3i4LO, stadion żużlowy, ovia,działki i na razie nie mam wiecej pomysłow.
grazwanazyciem Postów: 2
Konto od: 30.03.2009
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Permalink Autor: zepsutyzegar, data postu: Tuesday, August 24, 2010 16:31
staw szulca? o tym nie słyszałam :p
gdzie to ?
zepsutyzegar Postów: 4
Konto od: 17.11.2008
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Permalink Autor: grazwanazyciem, data postu: Wednesday, August 25, 2010 13:44
kolo ladowni,
grazwanazyciem Postów: 2
Konto od: 30.03.2009
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Permalink Autor: vesmir, data postu: Wednesday, August 25, 2010 21:44
dobre miejsce znajdzie sie wszedzie. Zalezy co chcesz osiagnac. Dobry fotograf zawsze cos znajdzie. Na panoramach sie nie znam ale jak sie powloczyc na piaskach po lesie znajdzie sie pare polan, starych wielkich drzew i generalnie plener lesny. Ciekawe mniejsce do zdjec wsrod natury.
vesmir Postów: 1
Konto od: 12.03.2009
Miasto: Warszawa
Permalink Autor: nahoda, data postu: Thursday, August 26, 2010 11:54
Park miejski, haha :D
nahoda Postów: 1
Konto od: 26.02.2009
Miasto: Pabianice
Permalink Autor: takieczasy, data postu: Saturday, August 28, 2010 18:43
na terenie ZNTK - od str. Wysockiej jest popsuty płot.
takieczasy Postów: 2
Konto od: 4.05.2008
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Permalink Autor: lajtowy, data postu: Wednesday, September 15, 2010 22:14
zapraszam do lewkowa dziewczyny do sesji zdjęciowych xD

Mamy Parę Pięknych Miejsc Dopóki Mamy Liście Na Drzewach To Można Sobie Zrobić Foty Na Tle Czerwonego Może Takiego Bardziej Fioletowego Drzewa xD
lajtowy Postów: 1
Konto od: 3.09.2010
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Permalink Autor: glodny, data postu: Tuesday, September 21, 2010 00:02
na ul. Poznańskiej przed laskiem na polu masz pozostałości po domku gdzie w środku są kolorowe graffiti...
w okolicy wsi Wielowieś koło rz. Ołobok masz ruiny starego dworku...
na ul. Kaliskiej masz ciekawe kamienice(w środku podwórza)
jeszcze jakoś jak się jechało na Milicz to są stare drewniane wiatraki ale ne pamiętam gdzie dokładnie :)
glodny Postów: 24
Konto od: 23.06.2007
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: eighthsky, data postu: Friday, September 24, 2010 18:23
zaraz obok ostrowa jest mała miejscowość - Przygodzice.
Jest tu naprawdę wiele ciekawych miejsc takich jak: górecznik, stawy, skwer Lutrie, mosty, tory, łąki, polne drogi i świetne krajobrazy!
Jest też kilka opuszczonych, starych budynków i coś co przypomina las xD krzaki i drzewa  ;PP
eighthsky Postów: 3
Konto od: 22.06.2009
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Permalink Autor: vanilliowaczekolada, data postu: Sunday, December 5, 2010 19:47
Okolice Ostrowa... Hm...
Zapraszamy do Kalisza;)
Do parku... do centrum pomiędzy nowe i stare uliczki;)
vanilliowaczekolada Postów: 14
Konto od: 15.07.2009
Miasto: Kalisz