Osiemnastka ; > jaki prezant ? ;DD PomÓżciee ;d

Permalink Autor: sercebezpulsu, data postu: Thursday, April 1, 2010 22:02
heh ;d

Super pOmysł xD
sercebezpulsu Postów: 44
Konto od: 5.12.2009
Miasto: Żuromin
Permalink Autor: dfjdfkjdfkjdfjkdfadzd, data postu: Thursday, April 1, 2010 22:48
no wiem, haha xD
dfjdfkjdfkjdfjkdfadzd Postów: 249
Konto od: 2.07.2009
Miasto: Warszawa
Permalink Autor: sercebezpulsu, data postu: Thursday, April 1, 2010 23:02
;D
sercebezpulsu Postów: 44
Konto od: 5.12.2009
Miasto: Żuromin
Permalink Autor: fraise007, data postu: Thursday, April 1, 2010 23:13
A kup mu opowiadania Bruna Ferrero. Życiowe, naprawdę refleksyjne i stosunkowo tanie. Mądre!
fraise007 Postów: 10
Konto od: 26.01.2010
Miasto: Kawałek podłogi w domu rodziców
Permalink Autor: espoire, data postu: Friday, April 2, 2010 01:14
ja osobiście to nie chciałabym na 18 urodziny dostać tomików opowiadań Bruna ferrero, bo wątpie żeby 18-letni chłopak chciał czytać coś takiego( no chyba że się tym interesuje)....nie podważam niczyich pomysłów tylko wydaję swoją opinie na ten temat....myślę że najlepszym prezentem będzie twoja obecność obok niego w tym dniu :) oczywiście mały drobiazg nic nie zaszkodzi:) jak widziałam w poprzenich postach masz na prezent ok 100-150 zł jak sie nie mylę :)  możesz kupic antyramę i poprzyklejać swoje, jego i wspólne zdjęcia :) nie wyniesie cię drogo a chlopak powinien być zadowolony:) na własnym przykładzie wiem że to się sprawdza:)
espoire Postów: 1
Konto od: 3.03.2010
Miasto: Siedlce
Permalink Autor: eff2, data postu: Friday, April 2, 2010 08:45
buuniaxd .... mądrze, mądrze napisane :) a więc kupuj wstążkę, ramkę, weź kilka zdjęć i ruszaj na imprezę :) ja np. od 2 lat nie dostałam od chłopaka prezentu na urodziny tylko dlatego, że 100 razy bardziej wole jego obecność ( chociaż i tak zawsze jakąś duperele mi kupuje, nie tylko z jakiejś okazji :P )
eff2 Postów: 40
Konto od: 5.01.2010
Miasto: Sochaczew
Permalink Autor: trzy6, data postu: Friday, April 2, 2010 09:26
kup jacka danielsa + colę w ładnej ozdobnej torebce. Albo z samą gorzałą - gwarantuje ze sie ucieszy :D
trzy6 Postów: 1
Konto od: 25.03.2010
Miasto: Nasielsk
Permalink Autor: diamentowablondynkaa, data postu: Friday, April 2, 2010 10:00
Hm ja chłopakowi kupiłam kartkę oczywiście z życzeniami i kubek z jakimiś napisami na 18-stke. Mój brat dostał od dziewczyny kartkę i pieniądze. Także wiesz. Można też mu kupić jakąś płytę z jego ulubionym zespołem czy coś.
diamentowablondynkaa Postów: 1
Konto od: 9.02.2010
Miasto: Gdańsk
Permalink Autor: ptro, data postu: Friday, April 2, 2010 14:05
"no to ja bym kupiła płytę LP i coś zboczonego, np: kajdanki  i bicz do wieczornych zabaw :D "

Ewoooo:P jaki perwers z Ciebie oO hehe

a wracajac do tematu, oprócz wódek itd polecam hełm piwosza dobra sprawa:D
Zapraszam na:
http://ptro.pl

Fanpage
PtroFoto
ptro Postów: 52
Konto od: 21.04.2009
Miasto: Sochaczew
Permalink Autor: sercebezpulsu, data postu: Friday, April 2, 2010 20:30
znalazłam fajne dziwactwO na allegrO. ;D
jest to taka ` niby księga Pana Tadeusza ` a w srOdku jest miejsce na ` ćwiarteczke ` i dwa kieliszki są  , ;d
i myśle żeby dO tegO kupić płytkę LP. z jego ulubionym kawałkiem . i chyba będzie OK. ?

;D jak myślicie .  ? ;F
sercebezpulsu Postów: 44
Konto od: 5.12.2009
Miasto: Żuromin
Permalink Autor: whateverluke, data postu: Friday, April 2, 2010 20:41
Ta wersja pana tadeusza to legenda - gostek ma niezłego farta^^
Z płytą może trochę nie wypalić ,może coś od siebie ,coś że jak będzie na to patrzył to będzie kojarzył z tobą hmmm słodkie ;p
whateverluke Postów: 11
Konto od: 1.04.2010
Miasto: Warszawa
Permalink Autor: sercebezpulsu, data postu: Friday, April 2, 2010 21:20
np. cO. ?  ;))
sercebezpulsu Postów: 44
Konto od: 5.12.2009
Miasto: Żuromin
Permalink Autor: eff2, data postu: Friday, April 2, 2010 21:28
Piotruś .. dużo jeszcze o mnie nie wiesz :D

a ten pomysł z Panem Tadeuszem jest dobry :)
eff2 Postów: 40
Konto od: 5.01.2010
Miasto: Sochaczew
Permalink Autor: sercebezpulsu, data postu: Friday, April 2, 2010 21:54
;))
sercebezpulsu Postów: 44
Konto od: 5.12.2009
Miasto: Żuromin
Permalink Autor: rexymoss, data postu: Wednesday, April 7, 2010 17:08
karnet na solarium :D
rexymoss Postów: 2
Konto od: 22.01.2010
Miasto: Warszawa
Permalink Autor: tysiu, data postu: Friday, April 9, 2010 21:47
pomysł z panem tadeuszem w księdze ? dobry :d
ale może dodaj coś od siebie, coś co będzie mu Cię przypominało ;]
tysiu Postów: 13
Konto od: 14.03.2010
Miasto: Płock