Darmowe przytulanie ! Flashmob ! Okolice Katowic !

Permalink Autor: precelowy, data postu: Saturday, March 27, 2010 19:30
kto ma foty? :D
precelowy Postów: 57
Konto od: 28.10.2008
Miasto: Sosnowiec
Permalink Autor: adzior, data postu: Saturday, March 27, 2010 19:37
ludzie! kocham Was! : * : D
adzior Postów: 67
Konto od: 16.11.2007
Miasto: Bytom
Permalink Autor: precelowy, data postu: Saturday, March 27, 2010 19:42
masz zdj?
precelowy Postów: 57
Konto od: 28.10.2008
Miasto: Sosnowiec
Permalink Autor: adzior, data postu: Saturday, March 27, 2010 19:50
http://www.facebook.com/group.php?v=photos&ref=nf&gid=104294476273343
adzior Postów: 67
Konto od: 16.11.2007
Miasto: Bytom
Permalink Autor: wszyjkecieugryze, data postu: Saturday, March 27, 2010 20:08
jak coś to ja mam zdjęcia : 5314621
wszyjkecieugryze Postów: 41
Konto od: 8.03.2009
Miasto: zabrze
Permalink Autor: sengita, data postu: Saturday, March 27, 2010 22:07
Zdjęcia urocze :D

Ogółem było fajnie, trzeba powtórzyć, posiać zaś uśmiech ;D

I też mam to, że tyle ludzi, a imion znam może... 3? xD
sengita Postów: 325
Konto od: 26.02.2010
Miasto: Zawiercie
Permalink Autor: adzior, data postu: Saturday, March 27, 2010 22:13
haha u mnie też z imionami ciężko, ale jakoś daje rade : D
adzior Postów: 67
Konto od: 16.11.2007
Miasto: Bytom
Permalink Autor: precelowy, data postu: Saturday, March 27, 2010 22:37
ale co to za problem? ważne że się kochamy!
precelowy Postów: 57
Konto od: 28.10.2008
Miasto: Sosnowiec
Permalink Autor: sengita, data postu: Saturday, March 27, 2010 22:45
I przytulamy ;D
Ale kurdę, aż się wzruszyłam przy uściskaniu tamtego samotnego pana menelka...
sengita Postów: 325
Konto od: 26.02.2010
Miasto: Zawiercie
Permalink Autor: edithh, data postu: Sunday, March 28, 2010 10:19
Ejjj !
Będzie to jeszcze kiedyś XD ?
To się przyłączę :D
edithh Postów: 27
Konto od: 13.02.2010
Miasto: Siemianowice Śląskie
Permalink Autor: adzior, data postu: Sunday, March 28, 2010 10:27
Planujemy napaść na Sosnowiec w sobotę : P
adzior Postów: 67
Konto od: 16.11.2007
Miasto: Bytom
Permalink Autor: wszyjkecieugryze, data postu: Sunday, March 28, 2010 11:10
tak tak. sobota w sossnowcu. słuchajcie tam na przełomie 11/12 kawietnia jest w zabrzu mam talent-czyli automatycznie pełno ludzi pod DOMITEM, moze za 2 tygodnie w zabrzu?
wszyjkecieugryze Postów: 41
Konto od: 8.03.2009
Miasto: zabrze
Permalink Autor: justmeg, data postu: Sunday, March 28, 2010 11:17
łał.. jakie plany :)
justmeg Postów: 23
Konto od: 12.07.2009
Miasto: Chorzów
Permalink Autor: adzior, data postu: Sunday, March 28, 2010 11:22
ja za dwa tygodnie nie mogę, bo wyjeżdżam na dwa dniiiiiiii : (
adzior Postów: 67
Konto od: 16.11.2007
Miasto: Bytom
Permalink Autor: edithh, data postu: Sunday, March 28, 2010 12:49
Sosnowiec tak ?
oo ja *__*
To idęęę. XD
edithh Postów: 27
Konto od: 13.02.2010
Miasto: Siemianowice Śląskie
Permalink Autor: x3non13, data postu: Sunday, March 28, 2010 14:53
Do Sosnowca?? Tam same gorole nie zrozumieją naszych intencji xD. Nawet nie wiem jak tam dojechać xD. Ale z tym "Mam talent" to dobry pomysł. W castingach do drugiej edycji brałem udział i ludzi było sporo :D.
x3non13 Postów: 208
Konto od: 10.10.2009
Miasto: Bytom