Piłka nożna dziewcząt. Co o tym sądzisz.? ;)

Permalink Autor: sourceoflaugh, data postu: Wednesday, June 9, 2010 23:15
Nie wiem.. Ja już nie słucham żadnego faceta jeżeli zaczyna mi jęczeć że nożna nie jest dla dziewczyn , uodporniłam się na to ,a chłopaki z klasy jak i dzielnicy zaakceptowali to iż grałam, gram, i będę grała w piłkę nożną i jeżeli idą na stadion pograć zawsze po mnie wpadają.
Bardzo mnie to zdziwiło , ale przekonali się po tym jak mnie wystawili na próbę. :D
sourceoflaugh Postów: 29
Konto od: 1.12.2009
Miasto: Krasnobród
Permalink Autor: jyukai, data postu: Thursday, June 10, 2010 00:52
też uwielbiam piłkę nożną i uważam, że to również sport dla dziewczyn :).  
jyukai Postów: 2
Konto od: 6.06.2010
Miasto: Poznań
Permalink Autor: sourceoflaugh, data postu: Saturday, June 12, 2010 10:43
To teraz możemy założyć fanklub piłki nożnej dziewcząt skoro tyle nas jest  : D x D
sourceoflaugh Postów: 29
Konto od: 1.12.2009
Miasto: Krasnobród
Permalink Autor: mooniska, data postu: Sunday, June 13, 2010 17:07
mam 13 lat ale uwielbiam noge moge grać i grać ...
z tym że nie mam z kim bo laski w mojej klasie nie lubią piłki nożnej i uważają że jest tylko dla chłopaków,że jest bardzo męcząca itd . : /
mooniska Postów: 1
Konto od: 4.06.2010
Miasto: Bytom
Permalink Autor: tomeh, data postu: Tuesday, June 22, 2010 09:36
Każdy sport jest dla każdego. Jak najbardziej jeśli lubisz grać w nogę to powinnaś w nią grać.
tomeh Postów: 154
Konto od: 7.06.2010
Miasto: Goleniów
Permalink Autor: slodkaacizia69, data postu: Sunday, June 27, 2010 13:05

hej zapraszam na mojego photobloga ;)
pisze różne historie które tworzy moja wyobraźnia.
Czytajcie i zapraszajcie do znajomych ;)
pozdro !
hm czy uważacie ze seks można traktować jak sport?
zapraszam na mojego photobloga.
pisze historie które tworzy moja wyobraźnia . narazie zaczynam ale proszę już o opinie. ;)
pozdro.
slodkaacizia69 Postów: 3
Konto od: 26.06.2010
Miasto: Łódź
Permalink Autor: giipsyy, data postu: Sunday, July 4, 2010 22:18
Piłka nożna to sport nie tylko dla chłopców. W tym sporcie mogą się wykazać także dziewczyny. Ja również uwielbiam piłkę nożną, najlepszy sport jaki może być. Można się wykazać, pobiegać od bramki do bramki, pokiwać się, strzelać gole. A co do tego tematu to dziewczyny są równe chłopakom. Tzn jeżeli ktoś ma chęć i chce grać to daje z siebie wszystko i nieraz nawet dziewczyny są lepsze od chłopców.
giipsyy Postów: 9
Konto od: 31.05.2010
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Permalink Autor: endzell, data postu: Monday, July 5, 2010 16:23
też interesuję się piłką nożną
lecz w mojej miejscowości nie ma klubu dla dziewczyn
;/

ale często na wf gram z chłopcami w piłkę nożną ..
moim zdanie powinno być tyle samo klubów dla chłopców jak i dla dziewczyn.. ;]
endzell Postów: 11
Konto od: 2.01.2010
Miasto: Ząbkowice Śląskie
Permalink Autor: sourceoflaugh, data postu: Tuesday, July 13, 2010 12:55
No.. Zgadzam się z tymi klubami.
Ale teraz wyszło na to że polska drużyna kobiet gających w nonżną jest bardziej zdolna niż faceci.. ;D Dalej zaszły i pokonują następnych :)

W sobotę tą są zawody w Miączynie.. Która gmina będzie najlepsza, ma być dużo drużyn. .Jedzie może któraś z was? ;]
sourceoflaugh Postów: 29
Konto od: 1.12.2009
Miasto: Krasnobród
Permalink Autor: endzell, data postu: Wednesday, July 14, 2010 19:53
mnie nie będzie :D
endzell Postów: 11
Konto od: 2.01.2010
Miasto: Ząbkowice Śląskie
Permalink Autor: sourceoflaugh, data postu: Wednesday, July 14, 2010 23:17
Ee.. x DD
sourceoflaugh Postów: 29
Konto od: 1.12.2009
Miasto: Krasnobród
Permalink Autor: endzell, data postu: Friday, July 16, 2010 13:07
hahahahahahahhahah
xD
ja sobie gram wieczorem w piłkę zawszę :D
endzell Postów: 11
Konto od: 2.01.2010
Miasto: Ząbkowice Śląskie
Permalink Autor: onlyead, data postu: Saturday, July 17, 2010 11:29
Myślę,że to piłka nożna to również sport dla dziewczyn.Wiem iż dominacja chłopców jest w tym zakresie miażdżąca,aczykolwiek każdy ma szanse i żyjemy w świecie w którym prawa są takie same.;)
Sama osobiscie też gram w nożną i przyznaje,że nam to nieźle wychodzi.; D
Chłopaki powinni się cieszyc,że istnieją dziewczyny ,które nie myślą tylko o ciuchach itd.tylko również chcą sie realizowac w sportach tak jak ty.;)
Życzę sukcesów.;**
onlyead Postów: 3
Konto od: 5.05.2009
Miasto: Stalowa Wola
Permalink Autor: halooxd, data postu: Tuesday, August 3, 2010 11:18
Mmm; DD Piłka nożna. ! Uwielbiam. ! To jest sport dla dziewczyn; )
halooxd Postów: 1
Konto od: 24.05.2010
Miasto: Milejów
Permalink Autor: , data postu: Tuesday, August 3, 2010 13:50
Ja lubię grać : D Nawet bardzo..mimo, ze nie umiem xD Dziewczyna, która gra w piłkę to nic nadzwyczajnego ; )) nie ma co chłopaków słuchać :D
Postów: 21
Konto od:
Miasto:
Permalink Autor: fotomichal, data postu: Friday, August 6, 2010 13:39
Może jesteś lepsza od nich i dla tego tak mówią  u mnie w szkole są zawody w piłkę dla dziewczyn (**
fotomichal Postów: 5
Konto od: 30.01.2010
Miasto: Sosnowiec