Piłka nożna dziewcząt. Co o tym sądzisz.? ;)

Permalink Autor: sourceoflaugh, data postu: Tuesday, February 16, 2010 23:15
He, jednak nie każdy tak sądzi.
sourceoflaugh Postów: 29
Konto od: 1.12.2009
Miasto: Krasnobród
Permalink Autor: barcelonistka, data postu: Wednesday, February 24, 2010 21:03
Ja też uwielbiam grać w piłkę nożną. Chłopaki to akceptują, ale i tak wolą grać ze sobą. ;)
Nie ma w tym nic złego... Choć moja mama twierdzi inaczej - cały czas mi mówi, że 'to sport dla chłopaków
i dlatego nie możesz się zapisać do klubu'. :( A przecież są już nawet mistrzostwa piłki nożnej kobiet. :)
Ej, a macie może jakieś razy jak przekonać mamę? Z góry dziękuje :)
barcelonistka Postów: 5
Konto od: 20.02.2010
Miasto: Szczecin
Permalink Autor: sourceoflaugh, data postu: Friday, February 26, 2010 20:44
Ja swojej nie musiałam przekonywać , sama się przekonała jak zobaczyła ile wkładam w to serca :D:D
sourceoflaugh Postów: 29
Konto od: 1.12.2009
Miasto: Krasnobród
Permalink Autor: wrobel, data postu: Saturday, February 27, 2010 19:56
piłka nozna to nie jest tylko sport dla chłopaków!
Wiele z nich uwaza ze dziewczyny nie nadawaja sie do tego sportu:P
A prawda jest aka ze duzo dziewczyn gra lepiej niz chłoapcy:P
Sama bardzo lubie grac  wpiłke i jestem lepsza niz wiekszosc chłopaków z sąsiedztwa:P

Własnie niedługo tez mam zamiar zapisac sie do jakiejs kobiecej druzyny tylko musze przekonac rodziców:P
wrobel Postów: 2
Konto od: 26.02.2010
Miasto: Śrem
Permalink Autor: snake, data postu: Sunday, March 7, 2010 11:10
Ja tez bardzo lubię grać w noge . Uważam , że i dziewczyny i chłopaki maja równe prawa do tej dziedziny sportu . Jako jedyna dziewczyna gram z nimi w drużynie , często kończ się to siniakami , ale dla mnie nie jest wazny ból . Bramka , obrana lub atak - obojetnie mi .. Tylko zeby grać honorowo i szlahetnie .
snake Postów: 7
Konto od: 7.03.2010
Miasto: Chwaszczyno
Permalink Autor: foreveryoux3, data postu: Friday, April 16, 2010 20:02
Piłka nożna to najlepszy sport, jaki może istnieć! Atak, obrona mm tylko nożna ! :).
Ja też kocham nożną, chłopcy mnie normalnie akceptują, a jeżeli nie chcą cię zaakceptować to mam dla ciebie radę.
POSTAW SIĘ IM! CHŁOPAKI NAS NIE DOCENIAJĄ. A POTEM ZAZDROSZCZĄ, JAK ZDOBĘDZIEMY JAKIEŚ MEDALE CZY PUCHARY!
Oni są mądrzy tylko w gębie..
foreveryoux3 Postów: 6
Konto od: 13.03.2010
Miasto: Gorzów Wielkopolski
Permalink Autor: mockingbird, data postu: Sunday, April 18, 2010 16:38
noo ,fajnie pooglądać dwie wspaniałe rzeczy^^
piłka nożna i kobiety , niezłe połączenie ;)
mockingbird Postów: 4
Konto od: 18.04.2010
Miasto: Kraków
Permalink Autor: zlodziejdusz, data postu: Wednesday, April 21, 2010 01:00
Piłka nożna dla dziewcząt jak dla mnie jest jak najbardziej na TAK
zlodziejdusz Postów: 33
Konto od: 4.11.2008
Miasto: Szczecin
Permalink Autor: effective, data postu: Monday, April 26, 2010 16:39
ogólnie długo grałam w noge i doszlam do wniosku , ze dziewczyny czesto lepiej sobie radza w wielu dyscyplinach sportu lepiej niz chlopaki ; ||
poprostu więcej myśla i sa spprytniejsze...
wiesz, wilee moich znajomych gra w zenskich klubach i jhakos sobie radza, odnosza sukcesy itd..
effective Postów: 3
Konto od: 26.10.2009
Miasto: braniewo
Permalink Autor: barcelonistka, data postu: Tuesday, April 27, 2010 09:13
Ja ostatnio zaczęłam trochę grać z chłopakami ode mnie z budy i jest naprawdę fajnie. No i na początek warto zacząć grać z młodszymi, bo się tak nie panoszą. :D
barcelonistka Postów: 5
Konto od: 20.02.2010
Miasto: Szczecin
Permalink Autor: sourceoflaugh, data postu: Tuesday, May 18, 2010 17:19
Aj.. Teraz to nie wiem co wyjdzie z grą w klubie..
Bo po ostatnich zawodach nabawiłam się dość dziwnej kontuzji xd
Jutro musze jechać do poradni ortopedycznej.. :C
Mam nadzieję że to nic poważnego..
sourceoflaugh Postów: 29
Konto od: 1.12.2009
Miasto: Krasnobród
Permalink Autor: barcelonistka, data postu: Wednesday, May 19, 2010 21:20
No, to idź od razu do lekarza, żeby wszystko porządnie sprawdzili. Bo ja od stycznia do końca kwietnia męczyłam się z moją nogą, bo mi źle zdiagnozowali. :|
barcelonistka Postów: 5
Konto od: 20.02.2010
Miasto: Szczecin
Permalink Autor: gumcia95, data postu: Friday, June 4, 2010 22:30
kocham  grac w pilke;*
gumcia95 Postów: 1
Konto od: 4.06.2010
Miasto: radom
Permalink Autor: sourceoflaugh, data postu: Monday, June 7, 2010 16:26
Eh , nie miałam kiedy się wpisać..
Byłam u ortopedy, pomacał, kazał mi się przejść i stwierdził iż mam..  uraz  stopy . ; /
Przez 10 dni miałam 5 różnych zabiegów w sanatorium ,a zwolnienie z wf mam do 11 czerwca..
Przez 3 tygodnie żadnego grania w piłkę, żadnych zawodów. :CC
I jak na złość ominęły mnie najważniejsze praktycznie zawody..
Noga mnie dalej boli jak chodzę i próbuję stanąć na palcach.
Już mi psychika siada przez ten zakaz grania w piłkę.
sourceoflaugh Postów: 29
Konto od: 1.12.2009
Miasto: Krasnobród
Permalink Autor: zosiiaaa, data postu: Wednesday, June 9, 2010 16:58
Ja twierdzę, że dziewczyny mogą nawet lepiej grać od chłopaków.
Moi kumple są troszkę innego zdania,
ale niedawno zrobili nam na wsi boisko,
tylko trawę musimy sami kosić
no i chodzę często grać z kumplami.
Uważają, że gram lepiej niż niektórzy z nich,
ale cytat Krychy : "Dziewczyna, mamy w klasie tylko dwa przykłady: KaczorOva i BasenOva, żeby dobrze grała musi urodzić się z kawałkiem chłopaka w sobie."
Może to i prawda,
ale niby z jakiej racji nożna nie jest dla dziewczyn?!
zosiiaaa Postów: 4
Konto od: 29.05.2010
Miasto: Zduńska Wola
Permalink Autor: zosiiaaa, data postu: Wednesday, June 9, 2010 16:58
Ja twierdzę, że dziewczyny mogą nawet lepiej grać od chłopaków.
Moi kumple są troszkę innego zdania,
ale niedawno zrobili nam na wsi boisko,
tylko trawę musimy sami kosić
no i chodzę często grać z kumplami.
Uważają, że gram lepiej niż niektórzy z nich,
ale cytat Krychy : "Dziewczyna, mamy w klasie tylko dwa przykłady: KaczorOva i BasenOva, żeby dobrze grała musi urodzić się z kawałkiem chłopaka w sobie."
Może to i prawda,
ale niby z jakiej racji nożna nie jest dla dziewczyn?!
zosiiaaa Postów: 4
Konto od: 29.05.2010
Miasto: Zduńska Wola