Zlot we Wrocławiu!!!

Permalink Autor: deadbee, data postu: Saturday, February 27, 2010 15:26
jest tak: wlascicielka lokalu powiedziala mi: MOWISZ I MASZ. mowa o duzym zlocie dla wszystkich chetnych blogowiczow, w dzien bez ograniczen wiekowych ale musze wiedziec, ze troche typa przyjdzie. albo wstep free i nie ma nic na stolikach albo mozna zrobic zrzute na jakies napoje paluszki itp i zrobic prawdziwy oficjalny zlot. napewno tez chciala by, zebyscie sie pochwalili pracami, u niej w klubie zawsze wisi wystawa albo obrazow albo fotografii wiec 100% zainteresowana jest tematem pstrykania pzdr ps. jak nie ma zaiteresowania, to nie bede absorbowal lokalu i robil cholewy z geby, zeby nam ktos lazil klub otwierac dla 5 osob... bo na piwko mozna ot tak bo widze jak narazie 2 osoby poza mna zdecydowane... nie wiem dajcie tu jakos znac.. ja proponuje termin jakiegos duzego zlotu jakos na koniec marca lub w prima aprillis... bedzie ciekawiej
pyry nie pomarancze
deadbee Postów: 26
Konto od: 22.02.2010
Miasto: Belgrave, Tamworth
Permalink Autor: arielloss, data postu: Saturday, February 27, 2010 18:41
ja bardzio chetnie ;))
z checia poznam blogowiczow ;))
wiec jestem 100 % za i na 100 % bede ;)
jakby co pm mnie ;))
pozdor dla wszystkich ;))
arielloss Postów: 3
Konto od: 27.01.2009
Miasto: Miękinia
Permalink Autor: sobol9o, data postu: Sunday, February 28, 2010 22:52
Ja powiem tak ... pójdźmy w 3 do jakiegoś pubu na browar. Ja może wtedy aparat wezmę więc fotorelacja ze zlotu będzie ;] Bo czekać na resztę czyt. "młodzież" to do usranej śmierci czekać będziemy ;]
sobol9o Postów: 154
Konto od: 9.03.2009
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: arielloss, data postu: Monday, March 1, 2010 14:33
no teraz to jestem 300 % za :D
arielloss Postów: 3
Konto od: 27.01.2009
Miasto: Miękinia
Permalink Autor: czesiu, data postu: Monday, March 1, 2010 23:46
jak najbardziej, nie ma co organizowac wielkiego zlotu na razie jak nie jestesmy w stanie we 2 czy 3 dogadac sie na wyjscie na browca
co do brania aparatu to jestes harcorem jak dla mnie :P
jesli o mnie chodzi to najlepszym terminem bylby chyba piatek wieczor, aczkolwiek czwartek w ostatecznosci tez bedzie dobry. i tak w piatek mi sie ciezko wstaje, wiec troche ciezej nie robi mi roznicy
proponuje pojsc do tego miejsca przy nasypie kolejowym, o ktorym mowil sobol9o, tam jest pelno innych knajp wiec w razie czego mozna zmienic lokal jak sie komus nie spodoba
wstepnie umawiam spotkanie:
data: piatek 5.03.2010
miejsce spotkania: rog pilsudzkiego i peronowej - tam jest chyba mniej wiecej najblizej od kazdego tramwaju jaki jedzie na dworzec
godzina: 18.00
jak ktos ma lepsza ropozycje to pisac
jak ktos wie na 100% ze mu pasuje i przyjdzie wysle nr tel. na pma- nie bede podawal na forum bo potem dzwonia dziwni ludzie do mnie
zapraszam wszystkich powyzej 18 lat niestety - idziemy na piwko pogadac o niebiekich migdalach i moze obmyslec plan przyszlego zlotu juz dla wiekszej ilosci ludzi
czesiu Postów: 21
Konto od: 5.02.2010
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: sobol9o, data postu: Tuesday, March 2, 2010 15:54
To zależy czy doczekam się lampy do tego czasu ;D

Ja wpadam na 100%

Już leci PW z kom.

Cytat czesiu
zapraszam wszystkich powyzej 18 lat niestety


No nie przesadzajmy ;p raczej nie ma czego żałować ;]
sobol9o Postów: 154
Konto od: 9.03.2009
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: czesiu, data postu: Tuesday, March 2, 2010 19:22
mysle ze ci niepelnoletni co chcieliby przyjsc maja odmienne zdanie na ten temat :P
jaka lampe kupiles?
czesiu Postów: 21
Konto od: 5.02.2010
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: sobol9o, data postu: Tuesday, March 2, 2010 20:02
sony hvl 42 ;]
sobol9o Postów: 154
Konto od: 9.03.2009
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: delphic, data postu: Wednesday, March 3, 2010 12:47
oho, widzę, że konkretnie jest.
delphic Postów: 23
Konto od: 26.10.2008
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: seeya, data postu: Wednesday, March 3, 2010 14:43
Ehh. I co Ty, Sebastianie, abstynentkę zapraszasz na popijawę? :P Nie no mogę spróbować pogadać z babcią, czy mnie puści, ale wolałabym osobiście wcześniej jeżeli już.. Hmm. Ale nie deklaruję się na razie.

A z takich zlotów to fajna była Digilia zeszłoroczna. ;) Szkoda, że nie było chyba nikogo z PB :B
Na zawsze zakochana we Wrocławiu. I w takim jednym panu z Wielkopolski. 
seeya Postów: 46
Konto od: 4.12.2007
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: sobol9o, data postu: Wednesday, March 3, 2010 14:56
jaka popijawa .. kulturalne spotkanie towarzyskie.

A co do digarta ... jeszcze nie czuję sie az tak spoufalony by tam chodzić na zloty ;]
sobol9o Postów: 154
Konto od: 9.03.2009
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: delphic, data postu: Wednesday, March 3, 2010 15:24
kulturalne spotkanie z cola ? :p
delphic Postów: 23
Konto od: 26.10.2008
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: sobol9o, data postu: Wednesday, March 3, 2010 15:46
W pubach cola kosztuje tyle co piwo i sie z nią dziwnie wygląda ;] i nie uznaję tego szatańskiego pomysłu amerykanów.
sobol9o Postów: 154
Konto od: 9.03.2009
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: delphic, data postu: Wednesday, March 3, 2010 16:39
ale jakieś dobre piwo!
delphic Postów: 23
Konto od: 26.10.2008
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: sobol9o, data postu: Wednesday, March 3, 2010 18:05
Ja zawsze dobre piwo pijam ;]
sobol9o Postów: 154
Konto od: 9.03.2009
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: czesiu, data postu: Wednesday, March 3, 2010 18:41
primator jest dobry
gdzies na tym nasyppie kolejowym trzeba to znalezc
przeniczne piwko pyszne jest jak dla mnie a dawno nie pilem
czesiu Postów: 21
Konto od: 5.02.2010
Miasto: Wrocław