Kot-przyjaciel człowieka?

Permalink Autor: chikitax3, data postu: Sunday, June 1, 2008 12:14
Biedna Ty !..
Wiem tez mialam taki przypadek..
chikitax3 Postów: 6
Konto od: 13.07.2007
Miasto: Chojnice
Permalink Autor: kithy, data postu: Sunday, June 1, 2008 20:53
Koty - oczywiście,że przyjaciele, przywiązują się,tęsknią obrażają niestety i są zazdrosne... ale to czyni ich tak bardzo wyjątkowymi zwierzętami,że nie potrafię sobie wyobrazić by przestały istnieć w moim życiu :) Pozdrawiam!
kithy Postów: 6
Konto od: 1.06.2008
Miasto: Wólka Podlesie
Permalink Autor: chikitax3, data postu: Tuesday, June 17, 2008 13:31
Kurcze.. Moja Kotka zniknęła..
Poszła na dwór i nie wróciła już 3 dzień BOje sie;(
Bo to wszystko że zaczęła miałczec i chciała szybko do kotów...
chikitax3 Postów: 6
Konto od: 13.07.2007
Miasto: Chojnice
Permalink Autor: nyanko, data postu: Thursday, July 10, 2008 17:30
Cytat szalonyaniolek

Kurcze.. Moja Kotka zniknęła..
Poszła na dwór i nie wróciła już 3 dzień BOje sie;(
Bo to wszystko że zaczęła miałczec i chciała szybko do kotów...
bo miała ruję, jakby była wysterylizowana, to by nie uciekła...
pewnie wróci, jak jej sie ruja skończy, ale w ciąży... jakby mało było juz niechcianych i bezdomnych kotów...
http://arka.strefa.pl/nie%20_rozmnazaj1.html
nyanko Postów: 4
Konto od: 17.09.2005
Miasto: Warszawa
Permalink Autor: chikitax3, data postu: Wednesday, July 23, 2008 19:02
już wróciła xD


o dużo jest nie chcianych kotków..
ale to nie znaczy że ja ją wyżuciłam...:(
ale na szczęscie wróciła xD i nie długo będą małe kotusie xD
Też go znalazłam.. i odrazu szłam znim do weterynarza jak był młody:) i wszystko w porządku .


___________


Zabronione jest pisanie posta pod postem przez jednego użytkownika.

Post edytowany Wednesday, July 23, 2008 19:02 przez moderatora irminka
chikitax3 Postów: 6
Konto od: 13.07.2007
Miasto: Chojnice
Permalink Autor: kontousuniete, data postu: Thursday, July 24, 2008 10:46
Witam.
Pytań odnośnie kotów nie mam. Miałam już ich tyle że można powiedziec że wiem o nich bardzo dużo.
Akutalnie mam jedną kotkę która chyba znów jest kotna.
Produkcja małych kociąt nie może się skonczyć. a to też niedobrze bo kotka nie powinna mieć kociąt za często.
  ~  Co zrobisz, gdy ktoś ci przystawi nóż do szyi, a ty akurat dostaniesz czkawki?  ~  
kontousuniete Postów: 119
Konto od: 16.06.2008
Miasto: Oświęcim
Permalink Autor: chikitax3, data postu: Friday, July 25, 2008 17:43
wiem..
.ale to jej 1 raz:) potem ją wysterylizuje...:)
chikitax3 Postów: 6
Konto od: 13.07.2007
Miasto: Chojnice
Permalink Autor: sandrinn, data postu: Monday, July 28, 2008 11:29
Moja Ines uciekła...
jest wysterylizowana i nie wiem dlaczego
jak i którędy wyszła!
jestem załamana
straciłam ją razem z radością do życia ;(
sandrinn Postów: 4
Konto od: 26.08.2007
Miasto: grudziądz
Permalink Autor: anusiaf94, data postu: Monday, July 28, 2008 12:14
kurcze to idź ja szukać !!!
jezeli nei wychodzila wczesniej na dwor to moze byc przestraszona i moze jej sie cos stac
weź ze soba jakies jedzienie ktore lubi i nim grzechocz sucha karma w pudelku, stukot puszki, szelest saszetkie z karmą albo cos tego typu..
anusiaf94 Postów: 212
Konto od: 9.03.2008
Miasto: Gliwice
Permalink Autor: , data postu: Monday, July 28, 2008 14:40
Ja osobiście bardzo lubię koty ;)
Cały czas miałam 2, ale niestety został już tylko 1 :(
Nawet w fotach zamieściłam pamiątkow4e zdjęcie ; )
Postów: 6
Konto od:
Miasto: Sosnowiec
Permalink Autor: , data postu: Tuesday, July 29, 2008 14:59
Mój kotek Filemon jest moim najlepszym przyjacielem :)
Postów: 18
Konto od:
Miasto: Jeglia
Permalink Autor: sandrinn, data postu: Tuesday, July 29, 2008 17:33
szukałam jej od rana do 23 wieczorem!
myślicie że w zime gdy będzie zimno wróci?
ona ie pierwszy raz wylazła na dwór
chodziła ze mną na podwórko ;(
sandrinn Postów: 4
Konto od: 26.08.2007
Miasto: grudziądz
Permalink Autor: mrcn, data postu: Wednesday, July 29, 2009 22:29
Koty to indywidualiści i tak naprawdę nie przywiązują sie aż tak bardzo do ludzi. Raczej do miejsc.
mrcn Postów: 117
Konto od: 27.06.2009
Miasto: wschowa
Permalink Autor: agatonnek, data postu: Friday, August 7, 2009 22:59
chyba wole psy, jakoś takie bardziej uczuciowe są :) ale do kotów nic nie mam ;)
agatonnek Postów: 36
Konto od: 25.02.2009
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: jpeg, data postu: Tuesday, August 25, 2009 15:34
Uważam, że każde zwierze może być przyjacielem,
jeżeli człowiek traktuje go z szacunkiem.
Ludzie muszą być mili, by zwierzaki się do nich przekonały.

Potwierdzam, koty są przyjaciółmi człowieka.

jpeg Postów: 11
Konto od: 3.07.2009
Miasto: nie wiem
Permalink Autor: mrocznesny, data postu: Wednesday, August 26, 2009 20:25
Cytat agatonnek
wole psy, jakoś takie bardziej uczuciowe są

Heh, to nie widziałaś mojego kota xD
Obejmuje łapkami szyję, przytula się i zasypia. Można z nim chodzić na rękach, odwracać do góry nogami, a on tylko mruczy i nic mu to nie przeszkadza :D

Tak, kot może być przyjacielem :)
mrocznesny Postów: 13
Konto od: 18.06.2007
Miasto: Tychy