KONKURSY!!!!!!

Permalink Autor: domiku, data postu: Friday, May 31, 2013 23:32
Apeluję do upoważnionych osób o to by ruszyć z konkursami. Ożywiały one "fotoblogowe życie",pozwalały  zrobić coś kreatywnego, poznać nowych pasjonatów fotografii czy wybić się niektórym osobom. Nie mam doświadczenia w tego typu przedsięwzięciach ale już tyle miesięcy piszę tu i pytam różnych osób- dalej nic. :(
domiku Postów: 10
Konto od: 23.07.2010
Miasto: ...
Permalink Autor: kushi, data postu: Saturday, June 1, 2013 03:13
TEŻ CZEKAM. Bo widze, że tu jakiś zastój.
kushi Postów: 35
Konto od: 9.05.2008
Miasto: Kostrzyn nad Odrą
Permalink Autor: vampire96lestat, data postu: Sunday, June 2, 2013 20:12
Podpisuję się pod tym postem ;) już długo nie widziałam, aby były jakieś nowe konkursy ogłaszane, a dzięki nim ludzie, którzy je wygrywali mogli się wypromować i sam fotoblog był bardziej urozmaicony.
vampire96lestat Postów: 1
Konto od: 26.03.2010
Miasto: Gdańsk
Permalink Autor: tutkaxd, data postu: Thursday, June 13, 2013 18:32
Ja również:)
tutkaxd Postów: 1
Konto od: 4.09.2009
Miasto: Międzyrzec Podlaski
Permalink Autor: messse, data postu: Sunday, June 16, 2013 20:01
Zgadzam się ! teraz w koło w polecanych zdjęcia tych samych osób, konkursy były idealnym miejscem na wypromowanie młodych zdolnych i nieznanych:)
messse Postów: 1
Konto od: 10.04.2010
Miasto: radzyń podlaski
Permalink Autor: domiku, data postu: Monday, July 29, 2013 20:13
Pisałam już do kilku osób lecz dalej nikt nie chce nic zrobić w tym kierunku.... No nie wiem, może każdy z nas ma wstawić do siebie jakiś obraz z apelem? :/
domiku Postów: 10
Konto od: 23.07.2010
Miasto: ...
Permalink Autor: gotkot, data postu: Wednesday, August 28, 2013 15:54
Zamiast marudzić że nic się nie dzieje piszcie propozycje tematów, za trzy dni wybierzemy jeden, i się oficjalnie ogłosi zgodnie z obowiazującym regulaminem ogólnym. Jest wśród nas jakiś rekomendujący agent, który by nie zrobił nas w wała?