Jak Zrobić Takie Zdjęcie ? Czyli...

Permalink Autor: photomy, data postu: Friday, August 24, 2012 07:55
Bożeee, chyba przestanę czytać to forum. Coraz więcej śmieci, spamu, botów, syf totalny, a moderatorzy/admini mają wszystko głęboko w poważaniu. FBL się wypromował a teraz ma zarabiać kasę bez pracy. -.-

D80
photomy Postów: 564
Konto od: 25.12.2008
Miasto: Ruda Śląska
Permalink Autor: asiekw123, data postu: Thursday, December 27, 2012 16:02
jak zrobić, żeby na zdjęciu pyły takie fajne linie jak w linku poniżej

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=263930043718144&set=pb.100003034500503.-2207520000.1356620232&type=3&theater
asiekw123 Postów: 1
Konto od: 12.05.2012
Miasto: Gorlice
Permalink Autor: karljohansson, data postu: Saturday, January 5, 2013 12:18
Asiek - wstaw link do samego zdjęcia, bo nie otwiera linka.
Enjoy yourself - it's later than you think!

Piosenka na teraz: http://www.youtube.com/watch?v=YlWxvlQ8Zy4&feature=related
karljohansson Postów: 336
Konto od: 4.10.2004
Miasto: Gdańsk
Permalink Autor: mrrrr98, data postu: Thursday, March 21, 2013 20:53
Zalezy jakie zdjecie bo nie zrozumialam co napisalas wiec moglabyc napisac ti w inny sposob
mrrrr98 Postów: 1
Konto od: 21.03.2013
Miasto: Zabrze
Permalink Autor: uccello, data postu: Tuesday, April 23, 2013 18:25
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/563640_386612594706353_1050916364_n.jpg

Jak zrobić ten efekt? Pewnie jest bardzo prosty, ja robiłam drugą warstwę w ps'sie + krycie na 30 %, ale nie wychodziło to tak jakbym chciała
uccello Postów: 5
Konto od: 5.03.2008
Miasto: Gdańsk
Permalink Autor: gringoboss18, data postu: Sunday, December 8, 2013 19:47
Cytat uccello

                https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/563640_386612594706353_1050916364_n.jpg

Jak zrobić ten efekt? Pewnie jest bardzo prosty, ja robiłam drugą warstwę w ps'sie + krycie na 30 %, ale nie wychodziło to tak jakbym chciała
            


A może to nałożona warstwa z teksturą a nie pędzel?  
gringoboss18 Postów: 1
Konto od: 5.08.2013
Miasto: Piła
Permalink Autor: kolodziejczyk, data postu: Saturday, December 21, 2013 14:28
szukalam czy ktos pytal i nie pytal albo nie znalazlam. wiem jak sie robi ze na migawce bulb - np. 1/10 i autofoku 8 najlepiej + iso bodajze 100 ale nie wychodzi mi nic takiego, tylko kawalek albo najwiecej max. to 10 cm i brzydka jakosc (rozmazana) wtf? cos musze zle robic. jak wiec sie robi zdjecia zimnych ogni, czy powstalo nam takie cos i mozemy malowac napisy i inne rzeczy? nie chodzi mi tylko o ustawienia zatem, robie identycznie jak na yt i nic.
http://farm7.staticflickr.com/6238/6300732540_438ea25978_b.jpg
author Glen Bowman (http://www.flickr.com/photos/glenbowman/)
kolodziejczyk Postów: 24
Konto od: 18.06.2013
Miasto: Ursynów
Permalink Autor: kolodziejczyk, data postu: Saturday, December 21, 2013 14:30
aha, no i robilam tez na bulb normalnie a w realnym zyciu wyszloby z 10cm dlugosci jakbym to rozwinela.. zdjecia nie moge dodac bo nie moge podlacac nic do laptopa na ten moment
kolodziejczyk Postów: 24
Konto od: 18.06.2013
Miasto: Ursynów
Permalink Autor: hubik, data postu: Saturday, December 21, 2013 18:20
Aparat na statyw, domknięta przysłona, ciemno w koło, długi czas i piszesz czym chcesz, może być zimny ogień, może być latarka czy świeczka.
hubik Postów: 176
Konto od: 17.07.2012
Miasto: Ostrowiec Świętokrzyski
Permalink Autor: kolodziejczyk, data postu: Sunday, December 22, 2013 10:59
tak wlasnie robilam haha ale dziekuje wiec nie wime dlaczego, aparat to ja mialam na stole ale okej jako statyw niby. dodam z reszta jak bede mogla zdjecia jak to wyszlo z powodu exif i ogolego efektu ktory jest totalnal lipa. nietkroy pisza telefonami :))
kolodziejczyk Postów: 24
Konto od: 18.06.2013
Miasto: Ursynów
Permalink Autor: kolodziejczyk, data postu: Wednesday, January 1, 2014 17:19
kolodziejczyk Postów: 24
Konto od: 18.06.2013
Miasto: Ursynów
Permalink Autor: rebson20, data postu: Monday, January 20, 2014 18:05
FILM Z WYPADKU O.S.T.R. ADAMA OSTROWSKIEGO RAPERA   http://www.youtube.com/watch?v=uF3JKiJjk2Q
rebson20 Postów: 1
Konto od: 20.01.2014
Miasto: wroclaw
Permalink Autor: chuupacabra, data postu: Saturday, February 1, 2014 19:57
Jestem dwudniową posiadaczką Nikona d5100 i mam takie pytanie: jak zrobić taki efekt na zdjęciach? Czy on ma jakąś "fachową" nazwę? Pomocy! :)

http://static.maxmodels.pl/photos/6/b/f/6bfb26213243ab9968a4db7e1938d48e.jpg
chuupacabra Postów: 1
Konto od: 5.07.2011
Miasto: Waniewo
Permalink Autor: toloseyou, data postu: Saturday, February 1, 2014 20:34
w photoshopie możesz taki efekt uzyskać, ale nie pamietam jak nazywa sie ta opcja bo nie uzywam
toloseyou Postów: 61
Konto od: 21.07.2012
Miasto: Bydgoszcz
Permalink Autor: calcetin, data postu: Saturday, February 15, 2014 20:09
Cytat chuupacabra

                Jestem dwudniową posiadaczką Nikona d5100 i mam takie pytanie: jak zrobić taki efekt na zdjęciach? Czy on ma jakąś "fachową" nazwę? Pomocy! :)
            


podejrzewam, że skoro od niedawna masz aparat to pewnie masz do niego jakiś zmiennoogniskowy obiektyw - wystarczy, robiąc zdjęcie, zmieniać jednocześnie ogniskową  (na początku wychodzą dziwne rzeczy, ale jak się dojdzie do wprawy, to można uzyskać nawet bardziej naturalny efekt niż ten powyżej) :)
np.   http://1.bp.blogspot.com/-lbDDvyDM8WM/UhIv2Rv9ceI/AAAAAAAAMTg/fakUlCm9BHA/s1600/cn+209.JPG
http://1.bp.blogspot.com/-m-2D_D1r3Os/UhIwQ61gndI/AAAAAAAAMTw/WKWUh-3PyKI/s1600/cn+224.JPG
http://3.bp.blogspot.com/-F6qtIfvduvI/UhIwU0Dhz2I/AAAAAAAAMUA/qfycOvM-AsU/s1600/cn+236.JPG
http://1.bp.blogspot.com/-4cQz9hkiioo/UhIyDRrkacI/AAAAAAAAMU4/-AT50DGbnw8/s1600/cn+320.JPG
http://2.bp.blogspot.com/-P2VwGwMl-LQ/UhIyMBNjGqI/AAAAAAAAMVI/wKPGWS-RYtA/s1600/cn+328.JPG
calcetin Postów: 10
Konto od: 13.05.2009
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: filmyonline1, data postu: Thursday, March 6, 2014 11:42
Mam dla was fajne filmy :D

http://livestream365.pl/gb8ogqe/2/193
filmyonline1 Postów: 2
Konto od: 6.03.2014
Miasto: Wałcz Pierwszy