SLOT Art Festival

Permalink Autor: rainbowcolours, data postu: Thursday, March 27, 2008 16:42
Dżem dobry (:


no więc tak .. nie wiem na jakiej zasadzie działa to forum .. nie wiem czy kto kolwiek to przeczyta ..





w tym roku wybieram się na slot art festiwal (: wiem o nim tyle ile udało mi się wyczytać na www.slot.art.pl .. jedzie ktoś ? może jakieś wrażenia ? sugestie ? (:


bardzo proszę o pomoc :)


wysyłam pozytywną energię .. wam .. ja (:


Aneta.


\rainbowcolours


pe.es: a w tym :
http://www.youtube.com/watch?v=FXXV9iTPb5g zakochana ja ..
rainbowcolours


'kocha się wszystko bo wszystko szybko przemija'

Post edytowany Thursday, March 27, 2008 16:42 przez moderatora irminka
rainbowcolours Postów: 6
Konto od: 14.10.2007
Miasto: Sucha Beskidzka
Permalink Autor: radicalis, data postu: Wednesday, April 2, 2008 18:56
poczekam jak zaproszą jakies konkretne zespoły. w zeszłym roku załowałem jedynie że nie zobaczyłem chico.
1: odpowiedź szczera - wskazana...
2: ale konstruktywna złamasie!!!
3: prawda boli, głupota również, polecam panadol.
4: nie odpowiadam za to gdy zostanę sprowokowany bez wyraźnego powodu, a sprowokować mnie ciężko
5: 9/10 forumowiczów nie doczytuje do tej linijki, więc mogą nie wiedzieć że mam to serdecznie gdzieś i to czy się ze mną zgadzają ;]
radicalis Postów: 276
Konto od: 8.12.2005
Miasto: Legnica
Permalink Autor: tochybaja, data postu: Thursday, May 1, 2008 12:33
znajomi jezdza co roku i mowia,ze co roku jest lepiej. Ja znam osobiscie organizatorow, ale jakos niegdy nie mialem okazji sie wybrac... no ale moge sie wypowiedziec :PP wiec moim zdaniem, to niesamowita impreza... jest duzo koncertow, pozytywnej energii i kazdy znajdzie cos dla siebie... tam nie istnieje cos takiego jak nuda... a i nowych ludzi mozna troszke poznac ;]
tochybaja Postów: 2
Konto od: 20.10.2006
Miasto: Zabrze
Permalink Autor: guernicaa, data postu: Saturday, May 3, 2008 12:22
byłam w zeszlym roku i jadę teraz też. atmosfera jest zarąbista, tylko warunki sanitarne są smutne - najlepiej zaklepać prysznic w którymś z okolicznych domków, ale czekanie w kolejce kradnie ci 5 godzin z życiorysu ;]
ale z tym się chyba trzeba liczyć na każdym festiwalu plenerowym. może w tym roku jakieś udogodnienia wprowadzą.

w zeszłym roku pogoda wariowała - w pierwszym dniu zalało nam pole, w ostatnim tak grzało że spakować się nie można było :\ no i przepełniony autokar powrotny - łapać stopa trzeba było.
guernicaa Postów: 2
Konto od: 14.06.2007
Miasto: dawno wojny tu nie było
Permalink Autor: , data postu: Sunday, May 4, 2008 08:15
nie bylam w zeszlym roku, ale mam zamiar w tym roku pojechac.
zapowiada sie interesujaco i takiej imprezy nie mozna opuscic:)
Manipulujesz ideami które kiedyś były moje
Postów: 36
Konto od:
Miasto: Lubin
Permalink Autor: guernicaa, data postu: Sunday, May 4, 2008 19:50
chcesz jechać na slot? zbieramy ekipę do biletu grupowego - 90 zł karnet na 5 dni, potrzebujemy conajmniej 11 osób. szybka decyzja przed końcem maja. podaj dalej

kontakt ze mną;)
guernicaa Postów: 2
Konto od: 14.06.2007
Miasto: dawno wojny tu nie było
Permalink Autor: peggyxsue, data postu: Wednesday, May 28, 2008 17:47
ja juz odliczam czas do slotu xD musze tam byc! jesli bedzie tak zaje***e jak opowiadaja to mam zamiar jezdzic co roku ^^ przez 5 dni podrzad koncerty...mhh...swietna sprawa !
peggyxsue Postów: 1
Konto od: 29.04.2008
Miasto: Kunice / Legnica
Permalink Autor: zokosok, data postu: Saturday, June 14, 2008 10:58
heh... ja jade... nie mam wyboru, bo prowadze warsztaty:] to zarazem bedzie mój pierwszy raz na slocie, ale zbieram informacje, oglądam filmiki i juz nie moge sie doczekać:PP odliczam dni:D:D koncerty zapowiadają sie niesamowicie fajne:]
zokosok Postów: 3
Konto od: 29.12.2007
Miasto: Zielona Góra
Permalink Autor: zlosnica103, data postu: Tuesday, June 17, 2008 14:13
Ja mieszkam w Lubiążu i też wybieram się na slot:) będzie super jak zawsze:D
Treść dodana do postu 19-05-2010 o godzinie 16:25
;D
zlosnica103 Postów: 1
Konto od: 15.06.2008
Miasto: Lubiąż
Permalink Autor: yogurtowenici, data postu: Tuesday, June 17, 2008 23:23
haaa.   W zeszlym roku moja przyj. byla.  Pogoda , nooo  do dupy,  lae klimat niesamowity!   W tym roku jedziemy cala ekipa.   Mylse ,ze najwiekszy problem to z paleniem i piciem ;/   Ale co do picia to da sie przezyc bo i bez tego z***!!!  ;d     no ,a prysznice.. mozna wracajac nad ranem z koncertow troche odczekac , ewent. nie pojsc na 1st ture zajec.   Ale tak szczerze,   kto tam sie bedzie myl codziennie?   ;pp   i lepiej odczekac jeden dzien dluzej zeby za tlumem nie latac bo beda problemy z dojazdem.  (;

_____________________


Na forum istnieje zakaz używania słów powszechnie uznanych za wulgarne.

Post edytowany Tuesday, June 17, 2008 23:23 przez moderatora irminka
yogurtowenici Postów: 3
Konto od: 14.06.2008
Miasto: Katowice
Permalink Autor: 6karla, data postu: Sunday, June 29, 2008 01:16
Slot to naprawdę świetna impreza. Polecam wszystkim. Sama byłam już dwa razy i teraz też jadę. Mam zamiar jeździć co roku. To jest o wiele lepszy wypoczynek od wylegiwania się na plaży! Przynajmniej dla mnie! Można się czegoś nauczyć, poznać ciekawych ludzi. A co do mycia. To można się spokojnie nie myć przez te 5 dni. Częste mycie skraca życie! :P
6karla Postów: 1
Konto od: 23.04.2006
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: rzuff, data postu: Tuesday, July 1, 2008 11:14
Też mnie tam nie zabraknie ;] mnie i mojego warsztatu ^^"
rzuff Postów: 1
Konto od: 18.09.2007
Miasto: Lubin
Permalink Autor: yogurtowenici, data postu: Tuesday, July 1, 2008 16:24
a jaki bedziesz prowadzil warsztat???   ;dd
yogurtowenici Postów: 3
Konto od: 14.06.2008
Miasto: Katowice
Permalink Autor: brzozowa, data postu: Wednesday, July 9, 2008 11:21
Ja chciałam jechać na slot!
niestety, nie wypaliło. :(

Mam nadzieje, ze w przyszłym roku sie tam wybiore!

Pozdrawiam serdecznie. :)
brzozowa Postów: 1
Konto od: 21.01.2008
Miasto: Opole
Permalink Autor: unmannerly, data postu: Sunday, July 13, 2008 13:33
ja bylam ;D

bylo naprawde swietnie
unmannerly Postów: 10
Konto od: 5.05.2007
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: rykoszetem, data postu: Monday, July 14, 2008 11:48
było super super super! :D
wreszcie mam ciepłą wodę! xD
rykoszetem Postów: 1
Konto od: 17.04.2007
Miasto: Lubin