konkursy organizowane przez użytkowników - zasady + informacja d

Permalink Autor: marada, data postu: Saturday, November 13, 2010 20:12
W związku z tym, że osoby odpowiedzialne za konkursy zrezygnowały z ich przeprowadzania - wrócimy do pradawnych czasów, w których konkursy będą przeprowadzali użytkownicy. Nie chcę jednak, żeby powstał zbyt duży bałagan, dlatego oczywiście chętni do przeprowadzenia konkursu będą musieli się dostosować do pewnych zasad:

1) W ciągu jednego miesiąca mogą odbyć się maksymalnie 3 konkursy fotograficzne i 3 konkursy graficzne (co nie znaczy, że zawsze będzie ich aż tyle).
Konkurs musi zostać zgłoszony wśród propozycji w specjalnym temacie i zaakceptowany.
Niezaakceptowane konkursy będą USUWANE, a zakładający je użytkownicy zostaną ukarani miesięcznym banem na forum!

2) Zgłaszać się będzie można w miesiącu poprzedzającym ten, w którym ma odbyć się konkurs - czyli np. zapisy na grudzień zaczną się w listopadzie; w tym celu zostanie stworzony specjalny temat, od 1. do 25. dnia miesiąca. Po tym terminie zostaną ogłoszone osoby, które mogą konkurs przeprowadzić.
Każdy może w ciągu zapisów zaproponować tylko jeden konkurs; należy w zgłoszeniu określić, czy jest to konkurs fotograficzny, czy graficzny.

3) Zasady narzucone odgórnie:

- konkurs odbywa się na forum: zatem na forum temat jest ogłaszany, tutaj użytkownicy głosują, tutaj organizator publikuje wyniki
- konkurs trwa maksymalnie miesiąc (dotyczy wszystkich etapów łącznie, tj nadsyłania prac, głosowania i ogłaszania wyników)
- na konkursy nie można nadsyłać prac ściągniętych z internetu; trzeba być też autorem danego zdjęcia / grafiki
- organizator nie będzie miał dostępu do używanego dotychczas maila konkursowego - musi korzystać z własnej skrzynki mailowej
- organizator nie może zgłosić do konkursu własnych zdjęć
- jeden użytkownik może przesłać tylko jedno zdjęcie (lub zestaw zdjęć połączonych ze sobą, przy czym uzyskana w ten sposób grafika nie może być większa, niż wymiar pojedynczego zdjęcia określony przez organizatora)

4) Zasady zgłaszania się - co powinno zawierać zgłoszenie:

- temat konkursu
- rozpiskę terminów kolejnych etapów
- regulamin konkursu

5) Nagrody: zdjęcia, które zajmą pierwsze miejsca zostaną zgłoszone jako propozycje do polecanych.

6) W przypadku rozbieżności między zasadami utworzonymi przez użytkowników, a ogólnym regulaminem - obowiązuje regulamin ogólny.


7) INFORMACJA DLA ZWYCIĘZCÓW (osób, które zajmą 1. miejsce):
Proszę o przesyłanie informacji na temat opublikowania zwycięskiego zdjęcia na fotoblogu w celu dodania ich do rekomendowanych - linki do prac można zostawiać w komentarzach pod najnowszym zdjęciem na moim blogu, z podaniem nazwy konkursu, w którym zwyciężyło (mile widziany link do tematu z wynikami na forum).


Post edytowany Saturday, November 13, 2010 20:12 przez moderatora czwarta
marada Postów: 294
Konto od: 22.01.2008
Miasto: Szczecin
Permalink Autor: enigme, data postu: Sunday, March 27, 2011 11:48
mam pytanie odnośnie kwietniowego konkursu.

w regulaminie jest napisane "stworzony specjalny temat, od 1. do 25. dnia miesiąca.". Osoba, która 'wygrała' temat na konkurs w kwietniu zgłosiła się "Autor: coolds, data postu: sobota, marzec 26, 2011 11:55".

nie jest to przypadkiem sprzeczne z regulaminem? ;)
` czasami wolę być zupełnie sama, niezdarnie tańczyć na granicy zła.. `
enigme Postów: 2
Konto od: 17.11.2007
Miasto: Zagranica
Permalink Autor: franczesko, data postu: Sunday, March 27, 2011 14:24
Też początkowo się chciałem o to wykłócać ale uznałem że temat jest bardzo ciekawy i jest wiele możliwości do realizacji niektórych z tych grzechów głównych. Ja jestem za tym by temat (choć nieregulaminowy) jednak pozostał.
franczesko
franczesko Postów: 7
Konto od: 10.06.2009
Miasto: Ostrowiec Świętokrzyski
Permalink Autor: coolds, data postu: Sunday, March 27, 2011 22:55
kochana Enigme, zasady są przecież po to aby je łamać, a gdyby Twój temat byłby dobry znalazłby się na moim miejscu, a ja bym Ci o to problemów nie robiła -w gruncie, Ty także byś nie rozpowszechniała mnie wtedy na tym forum :) tyle ode mnie, nie mam zamiaru się wykłócać :)
coolds Postów: 2
Konto od: 17.03.2008
Miasto: Jawor
Permalink Autor: fairycat60s, data postu: Monday, March 28, 2011 19:29
Cytat coolds

kochana Enigme, zasady są przecież po to aby je łamać, a gdyby Twój temat byłby dobry znalazłby się na moim miejscu, a ja bym Ci o to problemów nie robiła -w gruncie, Ty także byś nie rozpowszechniała mnie wtedy na tym forum :) tyle ode mnie, nie mam zamiaru się wykłócać :)



prawdą jest że ten regulamin nie jest po to żeby fajnie wyglądać.
@ Cloods ,mogłaś poczekać na następne zapisy.
fairycat60s Postów: 36
Konto od: 15.12.2010
Miasto: Wrocław
Permalink Autor: marada, data postu: Friday, April 1, 2011 23:22
Ups, mój błąd - nie spojrzałam na datę... Dlatego z powodu mojej pomyłki nie będę odbierać coolds szansy na przeprowadzenie konkursu.
Tym bardziej, że zauważcie, iż nikomu zresztą ta szansa nie została przez coolds siłą wyrwana :D Miesięcznie może odbywać się do trzech konkursów, jak widać - w tym mamy tylko dwa. Niestety, ale zazwyczaj nie ma w czym przebierać. Dużo propozycji to konkursy w stylu "jakieś filozoficzne dyrdymały w tytule; wyślij cokolwiek, a będzie pasować; a później wszyscy będziemy się użalać, że niski poziom i zgrywać znawców twierdząc, że to nie na temat". Względnie rzeczy, które już były w bardziej lub mniej podobnej formie.


Post edytowany Friday, April 1, 2011 23:22 przez moderatora czwarta
marada Postów: 294
Konto od: 22.01.2008
Miasto: Szczecin
Permalink Autor: 29marzec, data postu: Monday, April 11, 2011 11:50
Prowadzę konkurs, i mm pytanie, czy też mogę zgłosić swoje zdjęcie do tego konkursu, co ja prowadzę? Bo mam z tematyką zdjęcie związane, a nie wiem czy mogę.
29marzec Postów: 38
Konto od: 28.08.2010
Miasto: Chełm
Permalink Autor: dariamochalska, data postu: Friday, April 29, 2011 20:49
A ja mam pytanie odnośnie ostatniego konkursu,a mianowicie "Siedem grzechów głównych". Czy wszystkie 3 prace zostaną dodane do polecanych? W regulaminie było napisane,że owszem - wszystkie 3 znajdą się na stronie głównej. Pozdrawiam :-)
ZAPRASZAM WSZYSTKICH :) Facebook
dariamochalska Postów: 217
Konto od: 21.06.2009
Miasto: Inowrocław
Permalink Autor: marada, data postu: Saturday, April 30, 2011 18:43
Nie znajdą się wszystkie na głównej - chyba, że organizator znajdzie sobie moderatorów, które wszystkie poleci (wychodzę z założenia, że moje zasady są ponad tymi publikowanymi przez użytkowników :D). Ja póki co zgłosiłam jako propozycje tylko pierwsze miejsca z konkursów z tego miesiąca.

Co do zgłaszania własnych zdjęć - od przyszłego miesiąca nie będzie można tego robić.


Post edytowany Saturday, April 30, 2011 18:43 przez moderatora czwarta
marada Postów: 294
Konto od: 22.01.2008
Miasto: Szczecin
Permalink Autor: shesmad, data postu: Sunday, May 1, 2011 00:29
jaki jest więc sens brania udziału w konkursach jeżeli zdjęcia, które zajęły nawet i pierwsze miejsce są tylko i wyłącznie "zgłoszone jako propozycje"?
shesmad Postów: 18
Konto od: 17.12.2007
Miasto: Łódź
Permalink Autor: marada, data postu: Sunday, May 1, 2011 10:49
Taka forma zapisu wynika z tego, że moderatorzy od niedawna nie mają możliwości polecania zdjęć. Dodają je do puli zdjęć, które administratorzy muszą zatwierdzić. Jednak wyniki na forum są nadal publikowane, a zapewne sporo pośród przeglądających je użytkowników zagląda na blogi zwycięzców.

Zdjęcia z poprzednich konkursów zostały polecone, jednak z pewnym poślizgiem ;) Zobaczymy, jak będzie teraz.  


Post edytowany Sunday, May 1, 2011 10:49 przez moderatora czwarta
marada Postów: 294
Konto od: 22.01.2008
Miasto: Szczecin
Permalink Autor: , data postu: Friday, June 10, 2011 18:23
Czy konkursy graficzne już nie będą miały miejsca?
(widze jedynie fotograficzne)
Postów: 0
Konto od:
Miasto: Jarosław
Permalink Autor: , data postu: Sunday, June 26, 2011 13:51
Wydaje mi się że to już zależy od osób które zgłaszają propozycje konkursów ; )
Postów: 0
Konto od:
Miasto: Toruń
Permalink Autor: edycjagraficzna, data postu: Monday, July 4, 2011 15:49
dlatego się tym zająłem ;)
http://forum.photoblog.pl/index/topic/tid/23561
edycjagraficzna Postów: 46
Konto od: 5.09.2010
Miasto: Zimna wódka
Permalink Autor: marada, data postu: Tuesday, April 3, 2012 09:03
INFORMACJA DLA ZWYCIĘZCÓW (osób, które zajmą 1. miejsce):

Proszę o przesyłanie informacji na temat opublikowania zwycięskiego zdjęcia na fotoblogu w celu dodania ich do rekomendowanych - linki do prac można zostawiać w komentarzach pod najnowszym zdjęciem na moim blogu, z podaniem nazwy konkursu, w którym zwyciężyło (mile widziany link do tematu z wynikami na forum).

marada Postów: 294
Konto od: 22.01.2008
Miasto: Szczecin